Jeg vil høre om her er nogle kloge hoveder som ved sådan ca hvor meget varmt der bliver i en 150w hqi lampe? Jeg har en af de ældre modeller uden køler i (hvid kasse med stor reflektor) . Håber på nogle kan svare på mit lidt dumme spørgsmål men som jeg har brug for at vide noget mere om før jeg gør noget dumt
Hvor varm bliver en 150w hqi?
- rozzzna
- Kejser fisk

- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 6971 Spjald
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: VESTJYLLAND
Hvor varm bliver en 150w hqi?
Hej
Jeg vil høre om her er nogle kloge hoveder som ved sådan ca hvor meget varmt der bliver i en 150w hqi lampe? Jeg har en af de ældre modeller uden køler i (hvid kasse med stor reflektor) . Håber på nogle kan svare på mit lidt dumme spørgsmål men som jeg har brug for at vide noget mere om før jeg gør noget dumt
-
spdiving
Re: Hvor varm bliver en 150w hqi?
Har ikke lige målt men varm nok til at du kan brænde dig gevaldigt hvis du smider lappen på glaset.
Steen
Steen
- Kasper j.
- Rev haj

- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
I min lampe fra aquamedic er der haller ikke køling i, men hele lampen, der lavet af aluminium giver en del passiv køling, så der behøver ikke nødvendigvis at være køler i lampen. Bare husk at der skal være min. 30 cm mellem lampe og vandoverfladen.
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- thyme
- Rev haj

- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
heller ingen køling i min, har faktisk aldrig hørt om aktiv køling