Ser den for tynd ud? De hvide pletter på siden, er det parasitter eller slidmærker efter at klø sig mod sandbunden som den gør ofte osv osv som vi nu har diskuteret i den tråd her

Der er kommet en ny model som kun er af plastik og flyder ovenpå. Den bruger jeg.Helena skrev:Har opgivet de alm. foderklemmer man kan købe, de falder altid ned, ( der lå 4 bag stenene da jeg lukkede det gamle ned) så bare en alm. tøjklemme på akvariekanten
stjæler de så også fra hinanden? Det gør mine, meget festligtEmmer skrev:Jeg klipper et halvt ark ad gangen i strimler og sætter det fast med en klemme så det hænger ned i vandet. Mine kirurger og kejsere er vilde med det og det ser skægt ud når to har fat i hver sin ende.
Tror du skal have opdateret din signatur.. For du har vel ikke prøvet at have en Acanthurus lineatus (eller hvilken somhelst anden kirug) i et 37L nano?Dan-P skrev:arh crapdet var sku mange penge spildt der
Synes ikke du svarede på denne - Har du smidt en lineatus i et 37l nano?Musiker skrev:Tror du skal have opdateret din signatur.. For du har vel ikke prøvet at have en Acanthurus lineatus (eller hvilken somhelst anden kirug) i et 37L nano?Dan-P skrev:arh crapdet var sku mange penge spildt der
NEJ FOR SATAN !!! heheexzos skrev:Synes ikke du svarede på denne - Har du smidt en lineatus i et 37l nano?Musiker skrev:Tror du skal have opdateret din signatur.. For du har vel ikke prøvet at have en Acanthurus lineatus (eller hvilken somhelst anden kirug) i et 37L nano?Dan-P skrev:arh crapdet var sku mange penge spildt der
Min har da haft det godt i mange år nuHelena skrev:Ked af det men du har købt en dødskandidat, har haft en den klarede sig i 14 dage, og min er ikke den eneste.
Skal heller ikke forståes sådan at alle går til, men en del af dem gør, det er ikke den nemmeste at have med at gøre.Brian skrev:Min har da haft det godt i mange år nuHelena skrev:Ked af det men du har købt en dødskandidat, har haft en den klarede sig i 14 dage, og min er ikke den eneste.
![]()
Hej Dan.Dan-P skrev:jeg håber på det bedste
- Så lyder det ikke umiddelbart som noget der ville bekymre mig...Dan-P skrev:den var fin og livlig osv da jeg købte den, den gik i koraløen sammen med en naso og gul kirug. Men jeg hardog ikke set nogen pletter på den. Den klør sig bare ofte, er det normalt, for kan slet ikke se nogle pletter på den. :S