Forum for RSM??
- Kenneth Jensen
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hjørring
- Kontakt:
Forum for RSM??
Hej alle
Jeg ved ikke om snakken har været oppe før, men....
jeg er den glade ejer af et RSM akvarie, og jeg fornemmer her på forumet, at der kommer
flere og flere af slagsen.
Der kommer utrolig mange spørgsmål omkring RSM og mange diskussioner, så mit spørgsmål
går på, om RSM skulle have et forum for sig herinde!??
Er andre akvarister ikke skide trætte af alle de RSM spørgsmål herinde??
Eller vil andre føle sig overset, hvis det kom et RSM forum for sig??
Håber dette kan give anledning til en god diskussionen - det kunne også være dejligt
at høre redaktørernes mening om dette!
Kenneth
Jeg ved ikke om snakken har været oppe før, men....
jeg er den glade ejer af et RSM akvarie, og jeg fornemmer her på forumet, at der kommer
flere og flere af slagsen.
Der kommer utrolig mange spørgsmål omkring RSM og mange diskussioner, så mit spørgsmål
går på, om RSM skulle have et forum for sig herinde!??
Er andre akvarister ikke skide trætte af alle de RSM spørgsmål herinde??
Eller vil andre føle sig overset, hvis det kom et RSM forum for sig??
Håber dette kan give anledning til en god diskussionen - det kunne også være dejligt
at høre redaktørernes mening om dette!
Kenneth
- Nolan
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Re: Forum for RSM??
Jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor RSM skal være noget "specielt" her på forum ?
Det ér vel et saltvandsakvarie ligesom alle andre og spørgsmålene er vel de samme, om det er et RSM eller et hvilket som helst, andet akvarie ?
Selvfølgelig er der nogle ting, som specifikt drejer sig om teknikken i RSM men disse spørgsmål og drøftelser må jo være de samme for alle med RSM, hvorfor "RSM for dummies"-tråden, nævnt ovenfor, må være fyldestgørende ?
Red:
Alternativt, kunne man jo redigere de 3 artikler på wiki'en ?
/Kim
Det ér vel et saltvandsakvarie ligesom alle andre og spørgsmålene er vel de samme, om det er et RSM eller et hvilket som helst, andet akvarie ?
Selvfølgelig er der nogle ting, som specifikt drejer sig om teknikken i RSM men disse spørgsmål og drøftelser må jo være de samme for alle med RSM, hvorfor "RSM for dummies"-tråden, nævnt ovenfor, må være fyldestgørende ?
Red:
Alternativt, kunne man jo redigere de 3 artikler på wiki'en ?
/Kim
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg synes heller ikke at RSM spørgsmålene bør "gemmes" væk i sit eget lille forum.
Langt de fleste som køber et RSM er helt blanke på saltvand. Og mange af de spørgsmål som de har i forbindelse med akvariet. Er jo ganske "banale" spørgsmål, som har realation til alt mulige andet end lige RSM.
Langt de fleste som køber et RSM er helt blanke på saltvand. Og mange af de spørgsmål som de har i forbindelse med akvariet. Er jo ganske "banale" spørgsmål, som har realation til alt mulige andet end lige RSM.
- Limatho
- Kejser fisk
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2004
Som ejer af rsm (og banale spørgsmål) synes jeg også det ville være en skam at blive "gemt" væk fra de andre. Ved godt at alle jo har adgang til et eventuelt rsm forum, men jeg syntes vi skal lade tingene være som de er, og måske vi folk er bedre til at bruge søge funktionen kommer de samme rsm spørgsmål ikk op igen og igen.
Er glad for forumet i sin nuværende form.
Thomas
Er glad for forumet i sin nuværende form.
Thomas
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
- mipe
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Jeg syntes faktisk at det er en lidt god ide, men det skal kun være selve trådene under "medlemmernes akvarie" der skal samles under en RSM akvarie katagori, så alle andre RSM tråde bliver fordelt almindeligt.
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
- Helena
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Jamen findes der ikke allerede, en RSM tråd, hvor mange af de gængse spørsmål og svar findes, synes ikke der skal laves et forum kun for dette akvarie.
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.