dele en koral
-
- Dværg kejser
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 2610 Rødovre
dele en koral
hej jeg har en meget stor koral som sidder på en sten vil høre om man kan dele den og hvordan man gør det
Senest rettet af frankboel fre 3. apr 2009 21:17, rettet i alt 1 gang.
430l +160l sump
-
Re: dele en koral
Hvilken koral er det ??
En acopora kan knækes af og sættes fast med koral klæber.
En blødkoral kan klippes med en saks.
Jeg har selv fragtmenteret en bobbel koral med en drimel sjov at se på var det bestemt ikke men nødvendigt da den var begyndt at dø. Den er overlevet og blevet lidt støre siden hend så det kan lade sig gøre.
Men det er jo lidt vigtigt at vide hvilken koral det er enden du begynder et billede hvis du ikek lige kender navnet.
Steen
En acopora kan knækes af og sættes fast med koral klæber.
En blødkoral kan klippes med en saks.
Jeg har selv fragtmenteret en bobbel koral med en drimel sjov at se på var det bestemt ikke men nødvendigt da den var begyndt at dø. Den er overlevet og blevet lidt støre siden hend så det kan lade sig gøre.
Men det er jo lidt vigtigt at vide hvilken koral det er enden du begynder et billede hvis du ikek lige kender navnet.
Steen
- Lars M
- Rev haj
- Reactions: 1
- 21
- Postnummer: 9560 Hadsund
- Saltvand siden?: 2001
Prøv at se denne side :http://www.fragoutpost.com/frag-propagation
Ellers findes der en fim, hvor Eric Bornemann (tror jeg nok) skærer alt i små skiver og får det til at blive til fragmenter

Ellers findes der en fim, hvor Eric Bornemann (tror jeg nok) skærer alt i små skiver og får det til at blive til fragmenter

Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
-
Linket virkker ikke.
En anden tig det er stadig vigtigt at vide hvad man gør så man ikke bare forsøger sig frem.
Steen
En anden tig det er stadig vigtigt at vide hvad man gør så man ikke bare forsøger sig frem.
Steen
- Lars M
- Rev haj
- 21
Nej der mangler vist et h i http. Prøv lige at paste det ind med den rettelse. 

Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
- Lars M
- Rev haj
- 21
Den der er en sinularia-ting. Du klipper bare stykker af og sætter en tandstik igennen det nederste af fragmentet. Så tager du en elastik og fæstner den ved hjælp af tandstikken på en lille stenstump. Den gror fast på en til to uger. Så kan du fjerne tandstikken. Keine hexerei, nur behendichkeit... Ja man har jo gået i den 7 klassede

Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen
-
HAHA...Lars... Det lyder da lige til og det samme vil jeg da selv gøre.
Steen
Steen