Euphylia ancora
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Euphylia ancora
Jeg har en Euphylia ancora som er forsvundet i den ene ende. Skeletet er der endnu, men selve korallen er forsvundet. Den er blevet flyttet lidt rundt på de sidste dage, og i går faldt en anden koral ned på den på det sted der nu er væk. Resten af korallen ser fin ud. Dør resten af den også nu, eller er der håb endnu? Det er denne koral http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 14&t=24101
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Re: Euphylia ancora
Er der ingen der har et bud? Jeg kan sige, at den ikke ser værre ud i dag...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Euphylliaer er ret sarte hvad angår skader, så det er ikke ualmindeligt, at der dør en pæn pid af korallen, hvis en koral falder ned på den.
Hvis den resterende del af korallen ser sund ud, lyder det som om, den nok skal klare sig.
Hvis den resterende del af korallen ser sund ud, lyder det som om, den nok skal klare sig.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Okay, tal for det Mads. Jeg lader den være og håber den kommer sig. Det der er tilbage af den ser rigtig fint ud...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Den skal nok klare sig 
Jeg købte en med 2 hoveder, der stod fin og flot i Klovnfisken - Det ene hoved lagde sig så til at dø da jeg kom hjem - Frygter at jeg fik lavet noget dumt under transporten.. Men det andet hoved, som jeg har i nu står som en drøm

Jeg købte en med 2 hoveder, der stod fin og flot i Klovnfisken - Det ene hoved lagde sig så til at dø da jeg kom hjem - Frygter at jeg fik lavet noget dumt under transporten.. Men det andet hoved, som jeg har i nu står som en drøm

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Du kan ikke sammenligne en ancora med en parancora/flerhovedet euphyllia, da hvert hovede er forskellige koraldr og har ikke fællesvæv i modsætning til en ancora.Han$en skrev:Den skal nok klare sig
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK