jeg fik igår lørdag kl 24 sten fra indonesien og de er bestilt igennem flemming fra aqua-style og jeg må sige det er så absolut ikke sidste gang jeg er med på hans medimport, da der er rene ord for pengende så stort +++++ til aqua-style..
men her er lige et par billeder af hvordan det efterhånden ser ud akvariet
det er kanont flotte sten, fik et smug kig der vi var der nede og hente sten-koraler ved han lørdag nat og vi er helt tilfredse med det vi fik så også +++++ her fra. det kan godt anbefaldes at gå med på hans medimport
Det lyder godt at alle er tilfredse med det de har fået, men vil godt lige referere til ovenstående indlæg fra Carsten.
Jeg har godt nok aldrig hørt om at nogen der har undgået et "nitrit boom" i deres akvarie, hvis de har fyldt det med friske sten uanset om de så er algefyldte eller ej og en eller anden skriver noget om halvdøde alger på stenene, hvis han kan hjælpe os importører til at holde algerne friske under transporten, så er han da velkommen til at skrive tilbage til mig hvordan dette skal handteres, på forhånd.
Kim - Når man køber nye sten ved man altså aldrig hva man får med af mantis rejer, krabber osv - det gode med det dårlige !! Er der overhovedet et sted man kan købe sten uden sådanne ??
Ikke for at gøre dette til en sten diskution
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg fik også set stenene lørdag nat, og jeg må sige de var imponerende flotte og porøse, så tillykke med dem Heinrik. Ser godt ud, hvor stort er dit akv. ? mål mm.
brian.> det generede mig ikke at der var liv med. ville egent bare vide om det var sikkert at tage dem med over i balien.
og muligvis et sted hvor man kan se/identificerer kraber.
der var også en sjov fæter, den var rød lignede lidt en mini hummer sådan med halen knæket ind under sig og så havde den en stor saks og en lille saks. den var ca. 2-3 cm lang
og en eller anden skriver noget om halvdøde alger på stenene, hvis han kan hjælpe os importører til at holde algerne friske under transporten, så er han da velkommen til at skrive tilbage til mig hvordan dette skal handteres, på forhånd.
Flemming nu var det ikke en kritik af stenene. Jeg er godt klar over at man skal forvente det hvis man køber helt nyimporterede sten.
Det var blot en information til Heinrik om at han nok skal forvente mange alger, ganske som alle andre der starter et nyt akvarie op, især når man kommer helt nye sten i.
jeg vil også gerne tilslutte mig skaren af tilfredse kunder
fik 100kg levende sten lørdag aften kl 23.00
sikke en kvalitet og en masse liv
bare super fedt
så mange tak flemming for den rigtig gode service
det er bestemt ikke sidste gang at jeg er med på noget medimport