For knap en uge siden købte jeg en
euphyllia, ja faktisk to, den ene rosa/lilla med grønne hoveder og den anden syre grøn. Den lilla spytter nogle lillatrådlig. ting ud af sin mund, gjorde det første gang dagen efter jeg fik den flyttede den lidt højere op i akvariet (RSM130) og mindre direkte strøm og den holdt op så jeg tænkte fedt...nu 5 dage senere laver den samme nummer efter at have været megetstor,flot og langarmet pludselig ser jeg igen den spytter tråde ud og armene bliver helt slappe og så på et tidspunkt trak den sig helt sammen, krøllede sig helt ind i sig selv, nu er armene lidt ude igen men helt slappe. Den grønne har kortere arme og står som den har gjort hele tiden. Jeg fik 2
klovnfisk sammen med dem fra samme
akvarie + en paletkirug, de ser ud til at trives (ingen pletter på kirugen,endnu...) Min ph 8.4
Nitrit 0-0.05, nitrat 0, amonia 0-0.25. Det er det første der er kommet i akvariet på nær
hugo og et par
eremitkrebs akvariet har kørt siden 18.dec, ville godt ha ventet til sidst feb. med at putte liv i men fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. HJÆLP....

hvad gør jeg...Den er placeret lidt over midten af akvariet højdemæssigt. Håber I kan hjælpe mig ville blive meget ked af hvis jeg tager livet af den
Knap så meget smil
Gitte