Er det muligt at få den lille fyr til at skifte til et lidt mere komfortabelt hus?
Har huse der er store nok, og bedre for dyret, men den skal jo også der over i så

Nej nej, ikke mindre - Bare med bedre former, der ikke vil sidde fast på samme måde.. Det hus den render med nu har spidser der rager 2-3cm ud fra selve huset..Lord Mike skrev:Normalt vokser de jo ud af huset, så hvis du kan dresere din eramit til at tage et mindre så er det sgu godt klaret. Men hvis du har prøvet at ligge nogle mindre huse ned til den og den udelukket kun laver vægttrænning med dem, så tror jeg desværre ikke det lykkes
Må jo nok bare håbe på at den skifter hus snart.. Ellers må den hjem til en der har pladsen, og robuste sten den ikke får flået nedLord Mike skrev:Så er det bare mig der har misforstået.
Men så er der nok ikke meget andet at gøre end at ligge snegle huse ned til den, og derved håbe på den selv skifter da jeg ikke kan forestille mig andet end at du vil komme til at skade eramitten ved at tvinge (tage den ud) af sit nuværende hus.