Da petsupply åbenbart måtte sende mit Zeofilter retur pga fejl i acryl.. Står jeg nu og mangler lidt mål på det..
Er der nogen som har et af den her type?
http://petsupply.dk/product_info.php?cP ... ts_id=5831
Og som kan sige mig hvor meget fri højde og plads der skal bruges når man skifter sten?
Jeg skal have det ind i sumpen under akvariet og vil gerne have at afstanden mellem bund og top under akvariet kan holdes på et minimum, men stadig så det er nemt at arbejde derunder.
Jeg forstiller mig at jeg er nødt til at hælde filteret på skrå for at kunne få åbnet og fjernet stenene..
/Henrik
KZ easylift magnetic Zeovitfilter small - Frihøjde..
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
Re: KZ easylift magnetic Zeovitfilter small - Frihøjde..
hej henrik..
jeg kender ikke den model ,mon ik du kan få brugbare oplysninger på kz hjemmeside eller på ZF ...
eller hvorfor laver du ikke bare dit skab i en mere behagelig højde,mit er 80 cm og der er der plads til bode arme og hoved.
men ok mit akv er så kun 50cm højt så er du pygme så er det fram med platå skoene
jeg kender ikke den model ,mon ik du kan få brugbare oplysninger på kz hjemmeside eller på ZF ...
eller hvorfor laver du ikke bare dit skab i en mere behagelig højde,mit er 80 cm og der er der plads til bode arme og hoved.
men ok mit akv er så kun 50cm højt så er du pygme så er det fram med platå skoene
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: København Ø
Hehe...
Mit akvarie er også kun 50cm højt.. Det er såmen ikke fordi jeg ikke kan nå, men mere fordi jeg gerne vil have at møbel og akvarie passer ind i stuen, det vil det ikke gøre hvis det kommer for højt op..
Jo kunne godt spørge på ZF igen.. Men det kunne også være godt med et dansk input til det
/Henrik
Mit akvarie er også kun 50cm højt.. Det er såmen ikke fordi jeg ikke kan nå, men mere fordi jeg gerne vil have at møbel og akvarie passer ind i stuen, det vil det ikke gøre hvis det kommer for højt op..
Jo kunne godt spørge på ZF igen.. Men det kunne også være godt med et dansk input til det

/Henrik
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
sidder i da på gulvet
har du også prøvet korallenzucht forumet på ZF,der svinger HR,Pohl selv forbi en gang imellem...

har du også prøvet korallenzucht forumet på ZF,der svinger HR,Pohl selv forbi en gang imellem...