Nu da jeg afligevel de sidste dage er faret vild på det kinesiske saltvands internet, så tænkte jeg lige at jeg ville dele lidt mere af det som jeg er kommet forbi. For der nørdes bestemt også med saltvand i denne del af verden
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Nej men sikkert blot et digitalt eller analogt I/O kort og så har man jo sin egen IKS
Overvejer det selv samme blot på et embedded system og så køre en brugerflade op med Lapview
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Du skal nok bare selv lave interfacet mellem proben og kortet men det kan nok gøres med ret færdige kredse eller små forstærker kredsløb vil jeg tro ?