hehe, ville bare lige dele med jer, at mine ocellaris lagde deres første omgang æg for små 10 dage siden. Natten mellem fredag og lørdag, ca. 7 dage efter, klækkede æggene. Her til aften lignede det at, der var sket noget igen, og minsandten om de ikke havde lagt æg igen - denne gang er kuldet markant større. Jeg troede egentlig at der ville gå mere end 3 dage før de var igang igen...
PT har jeg ikke planer om at forsøge mig med opdræt, men jeg leger lidt med tanken om at det kunne være sjovt at prøve.
Mine klovnefisk er et par liderkarle ;)
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Mine klovnefisk er et par liderkarle ;)
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: Mine klovnefisk er et par liderkarle ;)
Det må man jo bare tage som et tegn på, at de trives!
Mine er desværre ikke nået meget længere, end at hannen drøner rundt og ryster med røven, hver gang hunnen er efter ham. Det ser ud til, at hun nyder at tryne ham!
Mine er desværre ikke nået meget længere, end at hannen drøner rundt og ryster med røven, hver gang hunnen er efter ham. Det ser ud til, at hun nyder at tryne ham!

- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Re: Mine klovnefisk er et par liderkarle ;)
Ja, det tager jeg klart som et tegn på, at mit akvarie kører godt. Mine gik også igennem "rysteturene" i lang tid, et år eller deromkring...! Det er faktisk først inden for de sidste 4-5 md. at hunnen er blevet markant større en hannen. Så mit bud er, at kønstransformationen er sket inden for denne periode.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421