Hjælp!!!
Hjælp!!!
Nu stor jeg her med alt mit tilbehør, til at endelig konventere til salt... MEN ud fra det blå kom mit kaos spørgsmål:
Skal koppen på en skummer absolut være over vandoverfladen?
Håber i kan hjælpe meget hurtigt, da det er det eneste jeg mangler at vide lige her og nu.
Venligst
Daniel
Skal koppen på en skummer absolut være over vandoverfladen?
Håber i kan hjælpe meget hurtigt, da det er det eneste jeg mangler at vide lige her og nu.
Venligst
Daniel
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Hvilken skummer drejer det sig om?
Der er som regelt markeret et sted hvor vandstanden skal være.
Hvis koppen på skummeren er under vandet vil den jo blive fyldt med vand, i stedet for skum!!
Der er som regelt markeret et sted hvor vandstanden skal være.
Hvis koppen på skummeren er under vandet vil den jo blive fyldt med vand, i stedet for skum!!
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Nej, den skal helt klar monteres korrekt. Ellers får du ikke det optimale ud af den. Det står vel i brugsvejledningen.
Hvordan vil du tømme koppen hvis du sætter den fast med silikone??
Brug hellere et par dage ekstra på dit setup, eller kommer du nok til at fortryde det.
Hvordan vil du tømme koppen hvis du sætter den fast med silikone??
Brug hellere et par dage ekstra på dit setup, eller kommer du nok til at fortryde det.
Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
Min Blog om Akvariet!
- BatLuder
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Du kan gøre plads til skummerkoppen ved at have den i et overløb. og så have lav vandstand der, men det giver så nogle andre problemer. Jeg har selv lavet hul i mit plastarmatur, så skummerkoppen sidder ovenpå, ser faktisk ok ud, og fungerer godt.
Det er en fin løsning til mit 54L akvarie, men ville ikke give mening på et stort saltvandsakvarie.
Desuden giver det fint mening at have sit saltvandsakvarie overdækket, lige så meget som at overdække et feskvandsakvarie.
Det er en fin løsning til mit 54L akvarie, men ville ikke give mening på et stort saltvandsakvarie.
Desuden giver det fint mening at have sit saltvandsakvarie overdækket, lige så meget som at overdække et feskvandsakvarie.