Alle interesserede inviteres hermed ind i min stue, hvor der vil blive rig mulighed for at klappe baljen
Vil selv forsøge at få lavet nogle fragmenter til lejligheden, og i andre opfordres til at gøre lige så.
I behøver ikke melde jer til endnu, men i kan sætte et kryds i kalenderen og når vi så nærmer os vil jeg lige samle op på hvem som der kommer(så jeg har øl og kaffe nok ).
Mojn !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
400 l. Tunze 6000 med singlecont. Eheim 1060 til Titan 1500 køler på loft,
Deltec returpumpe, Vecton 15 w. uv, 60 l todelt sump,2x 250 w hqi 2x24 w.blå lysstofrør
kunne da nok også godt overtales, martin vi må lige tale sammen om noget kørsel. Har selv kun gulplade bil, men hvis det kun bliver os to kan vi nappe min. Det er en diesel, kører måske lidt længere på literen
Henrik: Min kæreste har allerede varselt at hun vil med så vi bliver mindst 3, men hvis vi kan holde det til 2 på bagsædet så er det til at holde ud når vi ikke skal længere.
Med de små børn jeg også holder herhjemme, bliver det fra kl 13 til en 16-17 tiden eller noget i den stil.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg er ikke så god til det der med kalendre, men jeg tror ikke jeg skal andet. Jeg vil vildt gerne ud og se din balje, så jeg regner da med at jeg kommer også...
Tror godt jeg kan den dag. Vil helt vildt gerne se den balje (har selv lige bestilt min hos Tropeakvarier).
Hvis der er nogen der mangler kørelejlighed fra Århus/Djursland, kan der nok godt stoppes et par stykker ind i saxo'en ;o)
Jeg kunne da også godt lokkes til at møde op
... her er kage et godt lokkemiddel.
Hvis nogen fra Randers/Hadsund området har mod på en tur til Horsens (og selv kan medbringe høreværn), skal jeg da gerne lægge bil til.
Folk med svag mave skal nok finde alternative muligheder for transport.
hvis jeg kan finde en at køre med, er jeg da osse frisk på at "klappe din balje"
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Dem som er sikker på de kan bedes melde ind.... Hvis vi kun er en 3-4 mand aflyser jeg mødet til en anden dag, da jeg så vil bruge dagen med familien istedet.
Hej.
Jeg er i Thailand men naar heldigvis lige at komme hjem i tide og jeg er helt klart paa til at komme og se dit ocean
Jeg venter paa svar fra et par andre saltvands tosser saa maaske bliver vi 2 eller 3 stykker.
Haaber der er plads endnu..
som sagt, kan jeg finde en at køre med kommer jeg osse
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier