Der er linket til den tidl. under www. rubrikken. Har fulgt den på sidelinien. Fedt projekt.
Arnar skrev for 2 uger siden at han ringede til en saltvandsdealer i Florida og bestilte 300 kg salt og fik responset fra ekspedienten, nåh ja - dit akvarie kender jeg godt fra RC - vores hobby-verden er nok ikke så stor alligevel.
Mon så ikke man modtager julekort fra Deltec med tak for året der gik, efter et sådan indkøb !!!
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
StarF skrev:CCP har udviklet spillet Eve Online, det bedste PvP MMO der findes
Damn der blev jeg 20 år ældre... CCP pvp MMO what ???
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Morten P. skrev:Ja det er et fedt projekt - men det går lidt langsomt deroppe
/Morten
Det kan vel ikke undre, husk på at de faktisk skal importere alt til hobbyen. Og derfor koster selv de mere basale ting spidsen af en jetjager.
Absolut - men jeg tror også primært det er min egen tålmodighed der gerne så det gå lidt stærkere
Men jeg tror nu ikke det er deres pengepung der er skyld i tempoet - firmaer der laver denne slags hyggehobbyprojekter er nu nok fint ved muffen
Morten P. skrev:Ja det er et fedt projekt - men det går lidt langsomt deroppe
/Morten
Hallo - øl blev tilladt i 1989 på den ø...... Så kan man da ikke forvente det vilde