Er der nogen der kan sige mig, om der skal helt specielle betingelser til, eller i så fald hvilke betingelser for at jeg kan få dem til at leve??
Der går kun kort tid, så begynder de at blive hvide inde i midten.
Jeg har haft forsøgt mig med alt lige fra Fungia, Hysterix, Acropora, posillopora, montipora og måske flere - kan ikke lige alle navnene.
Men jeg har 2 x 150 W Hqi over, og de står i moderat strøm, og jeg har sat Acroporaerne højt. Har nu så lige læst på en udenlandsk side, at hvis man får dem fra andre, med andet lys over, skal de tilvænnes gravist, ved at placeres i nedre område, og gradvist flyttes op mod overfladen over uger. Er det også jeres erfaringer.?
Jeg fodrer varieret med flagefoder, Coralfood, og er begyndt med Phytoplankton af og til. (mener de lever af disse ting de fleste af dem - men har jo også mange blødkoraller, som så også lever af dette, ihvertfald.)
Men Jeg er død ked af at skulle oprette et stenkorals-museum for døde skelletter....

Men jeg håber nogen kan komme med nogle gode råd, så jeg også kan holde liv i dem fremover, og helt også redde dem jeg har.

Mvh Kim.