Ikke for at lyde sarkastisk, så er du nok sluppet meget billig denne gang ved kun at have mistet
fisk. I den størrelse kan den lave et rigtig grimt bid hvis den for fat da den opføre sig som krokodiller og drejer rundt om sin egen aksel når den bidder, så det er måske fingeren eller et stykke arm der ryger næste gang
Du skal nok ikke regne med at muranen kan gå sammen med andet, og at du derfor skal indrette dit
akvarie efter dette, jeg mener ligesom mange af de andre at dit akvaire desværre er alt for lille til en murane som denne, at forhandleren overhovedet har solgt dig denne er efter min mening helt hen i vejret. Hvis jeg stod i dine sko så ville jeg nok overveje kraftig om jeg ikke ville gå af med den igen.
Hvis du ønsker at holde murane sammen med
fisk, så kan det sagtens lade sig gøre, dog vil jeg anbefale en lille. Den samme forhandler som du har købt din murane får ind imellem denne murane
http://www.liveaquaria.com/product/prod ... pcatid=131 hjem i meget små størrelser som varmt kan anbefales til størrelsen på dit
akvarie.
Held og lykke, og husk nu at passe på fingerne
Og så lige til sidst: Hvorfor er der bare hele tiden nogen fjolser, som skal give deres latterlige holdning uden dog at hjælpe