Kørsel sammen til jylland
- larsen78
- Rev hummer
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4370 Store Merløse
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: st.merløse.
Kørsel sammen til jylland
Hej er der nogle der vil med til jylland og besøge, Fauna Horsens og Petsupply fredericia i morgen lørdag.
Jeg vil gerne ligge bil til, jeg kan have 3 pers. med. Håber vi kan dele udgifterne.
mvh. larsen78
ps. Hvis i er intresseret så ring til mig på 51282228.
Jeg vil gerne ligge bil til, jeg kan have 3 pers. med. Håber vi kan dele udgifterne.
mvh. larsen78
Re: Kørsel sammen til jylland
hej det er spild af tid det ligner lort der i fauna horsens så hvis jeg var dig ville jeg nøjes med petsupply og så ligger der jo 2 på fynlarsen78 skrev:Hej er der nogle der vil med til jylland og besøge, Fauna Horsens og Petsupply fredericia i morgen lørdag.
mvh. larsen78
MVH
Brian
- tommy
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2770 Kastrup
- Saltvand siden?: 2001
- Geografisk sted: Kastrup, Amager
Hej Rene.
Har du set at klovnen også har tilbud imorgen.
Mvh Tommy
Har du set at klovnen også har tilbud imorgen.
Mvh Tommy
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
mange tak brian,
det var så dit synspunkt, mange andre er da heldivis godt tilfredse med mine koralle.
det var så dit synspunkt, mange andre er da heldivis godt tilfredse med mine koralle.
mvh
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
Lørdag 9-16 ( og efter aftale )
HUSK at tjekke vores hjemmeside hvor der altid er en opdateret stockliste over saltvands fisk.
http://www.faunahorsens.dk
gå ind under saltvand og derefter fisk i butikken.
Obs , vi kan levere fisk på sjælland ca hver anden ugen når vi afhenter fisk i kastrup,ring for mere info.
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
HUSK at tjekke vores hjemmeside hvor der altid er en opdateret stockliste over saltvands fisk.
Obs , vi kan levere fisk på sjælland ca hver anden ugen når vi afhenter fisk i kastrup,ring for mere info.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Randers
jeg tror desverre at det er dine evner til at se ud af öjnene BrianHugo2 skrev:hej det er spild af tid det ligner lort der i fauna horsens så hvis jeg var dig ville jeg nøjes med petsupply og så ligger der jo 2 på fynlarsen78 skrev:Hej er der nogle der vil med til jylland og besøge, Fauna Horsens og Petsupply fredericia i morgen lørdag.
mvh. larsen78
MVH
Brian
for nogle af forumets mest garvede brugere er af en hel anden mening
så det må väre dig der den er gal med
super kvallitet vi fik og vi var enda tirsdaagens sidste kunder
så det allerbeste burte väre väk
men der var nu rigligt at tage med hjem
mvh snogen
det er altså kun cobraer der vilde med blok fløjter....
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Jeg er helt enig med Brian, det så virkelig dårligt ud da vi var der sidst (første og sidste gang). Men det var ikke kun saltvandsafdelingen der så skidt ud, det var helt generelt det så sørgeligt ud. Jeg tænkte godt på at skrive et indlæg dengang, men jeg ville hellere lade folk selv se det og derefter tage stilling til hvad de selv synes, men nu er I jo startet med for og imod, så her er mit bidrag...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Ørestad
You gotta be tripping man. Dig og ham Brian. For det første er det en utrolig usmagelig og nærmest fjendlig måde I omtaler hans forretning på. For mig at se fortæller det måske i virkeligheden mere om jer end noget andet. For det andet kan jeg slet ikke hægte mig på den beskrivelse, som I giver af hans forretning. Det er jo et meget stort sted og det kan være det er lidt rodet, men at sige, at "det ser sørgeligt ud" eller "ligner lo*rt"??? C´mon, give me a break man!bio skrev:Jeg er helt enig med Brian, det så virkelig dårligt ud da vi var der sidst (første og sidste gang). Men det var ikke kun saltvandsafdelingen der så skidt ud, det var helt generelt det så sørgeligt ud. Jeg tænkte godt på at skrive et indlæg dengang, men jeg ville hellere lade folk selv se det og derefter tage stilling til hvad de selv synes, men nu er I jo startet med for og imod, så her er mit bidrag...
I øvrigt var Henrik selv en meget flink og ærlig person, da jeg handlede hos ham i dag. Han var large og gav os også en hel del rabat på de ting vi købte hos ham. Foruden koraller har han desuden et stort udvalg af ting til hund og kat.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Vurdere du hans butik udfra hvor meget rabat han giver eller hvor flink han er? Det er slet ikke det jeg har udtalt mig om. Jeg købte ikke noget, så jeg ved ikke noget om hvor stor rabat man kan få, og Henrik er sikkert en rigtig flink fyr, nu er det jo heller ikke Henrik som person men hans butik jeg snakker om... Vi er helt enige om, at han har nogle lækre lokaler og sikkert et godt udvalg af udstyr, men hans dyr så skidt ud, især hans fugle. En del af saltvands akvarierne var helt mælkehvide, der var døde og syge fisk og vandet lugtede dårligt... Det kan godt være det bare var en dårlig dag, men jeg mener bare ikke man som dyrehandler kan tillade sig at have så dårlig en dag...
Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
Nu er jeg ikke ekspert på området og dyrhandel ligger fjernt fra det, som jeg beskæftiger mig med til daglig, men jeg er alligevel temmelig sikker på, at døde og syge fisk (desværre) er hverdagskost for alle fiskehandlere. Og uden at skulle nævne nogen navne, så kender jeg da butikker, som har mistet hele deres fiske- og koralbestand overnight. Så det kan også meget vel forekomme for selv den bedste. Jeg kiggede ikke på hans fugle, det var ikke derfor jeg var der, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men selvfølgelig har alle dyrhandlere pligt til at behandle deres dyr ordentligt.
Men jeg synes stadigvæk, at det er en ret bombastisk måde I omtaler hans foretning på. Og JA, hvor flink og venlig forhandleren/sælgeren er overfor mig spiller da en væsentlig rolle for, hvordan jeg vil vurdere hans forretning som helhed, men selvfølgelig er det også dyrenes velfærd som har min højeste prioritet.
Men jeg synes stadigvæk, at det er en ret bombastisk måde I omtaler hans foretning på. Og JA, hvor flink og venlig forhandleren/sælgeren er overfor mig spiller da en væsentlig rolle for, hvordan jeg vil vurdere hans forretning som helhed, men selvfølgelig er det også dyrenes velfærd som har min højeste prioritet.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Selvfølgelig følger døde fisk og koraller, og andre dyr for den sags skyld, med når man handler med dem, men det så ikke ud til der var gjort ret meget for at fjerne dem. Det er bl.a. sådan noget der kan få mig til at blive væk.
Jeg har haft dyr i alle afskygninger (næsten
) siden jeg var lille, og har besøgt rigtig rigtig mange dyrehandlere, både her hjemme og i udlandet, og jeg må sige at de fleste har taget sig meget sammen de sidste år, men der er stadig en del der halter efter med hensyn til opbevaring og pasning af de dyr de sælger. Det så ud til at Henrik havde muligheden (pladsen og faktisk også burene, akvarierne osv.) for at komme op på en ordentlig standard, men der mangler altså lige lidt...
Jeg har haft dyr i alle afskygninger (næsten

Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
hejsa
nu er dette indlæg måske nok ikke det smarteste jeg kan gøre ,herinde får man jo smæk med en rørstang hvis man ikke lige er ening med de fleste..
der er dog et par ting jeg gerne vil sige til denne tråd.:
1)jeg modtager gerne kritik .(men sig det dog face to face )
2) ja vi er sq lidt bagefter pt.det hele går lige lidt for stærkt til at vi kan følge med.
3) ja vores akvarie reol køre ikke optimalt lige nu vi skal bla til at lave vores filter system om her i sommer perioden.,
4) nej vores akvarier er ikke altid 100%rengjordte de hvide striper er kalk ikke noget giftigt vel !!!
5) vores vand lugter sq ikke.
en anden ting jeg nogle gange undre mig over herinde er at når i som kunder ser noget i syntes ser "forkert" ud hvorfor ****** siger i ikke noget til personalet / indehaverne og får en forklaring ,næ nej .
lad os hænge butikke ud på nettet,,det er ikke kun mig det hermed er sket for ...det er sq forkert . der kunne være en meget simpel grund til at nogle butikker ikke altid lever optil kundernes forventninger.
og hermed forsat god påske.
nu er dette indlæg måske nok ikke det smarteste jeg kan gøre ,herinde får man jo smæk med en rørstang hvis man ikke lige er ening med de fleste..
der er dog et par ting jeg gerne vil sige til denne tråd.:
1)jeg modtager gerne kritik .(men sig det dog face to face )
2) ja vi er sq lidt bagefter pt.det hele går lige lidt for stærkt til at vi kan følge med.
3) ja vores akvarie reol køre ikke optimalt lige nu vi skal bla til at lave vores filter system om her i sommer perioden.,
4) nej vores akvarier er ikke altid 100%rengjordte de hvide striper er kalk ikke noget giftigt vel !!!
5) vores vand lugter sq ikke.
en anden ting jeg nogle gange undre mig over herinde er at når i som kunder ser noget i syntes ser "forkert" ud hvorfor ****** siger i ikke noget til personalet / indehaverne og får en forklaring ,næ nej .
lad os hænge butikke ud på nettet,,det er ikke kun mig det hermed er sket for ...det er sq forkert . der kunne være en meget simpel grund til at nogle butikker ikke altid lever optil kundernes forventninger.
og hermed forsat god påske.

mvh
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 17
ps. man kunne også komme med konstruktiv kritik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
og hermed over and out.
og hermed over and out.

mvh
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
henrik
Fauna dyrehandel
strandpromenaden 13
8700 Horsens
tlf 75620849
henrik tlf 31139227
Åben :
mandag-torsdag 9-17
fredag 9-18
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Jeg kan ikke genkænde den kretik som de herre kommer med, jeg har set mange saltvandsbutikker starte op og syntes selv det ser ret lovende ud for HLC der er selvføldig nogle begynder fejl men jeg syntes han er sluppen meget god fra det. I har ret klovne fiske er en flot butik med der er sku da også døde fisk med mere, men FUCK nogle priser.
Desuden har HLC fået nogle utrolig flottte koraller hjem som jeg ikke ser i handlen i jylland endag til en meget gods pris. Han sælger endag videre af sendingen til Saltvandsbutikken og petsurpply så den kan værer med på et godt påske tilbud.
Jeg ser HLC som en af de 2 butikker som jeg vil handle koraller i.
Så ros her fra HLC
Top Doller 
Desuden har HLC fået nogle utrolig flottte koraller hjem som jeg ikke ser i handlen i jylland endag til en meget gods pris. Han sælger endag videre af sendingen til Saltvandsbutikken og petsurpply så den kan værer med på et godt påske tilbud.
Jeg ser HLC som en af de 2 butikker som jeg vil handle koraller i.
Så ros her fra HLC

Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
Som hlc selv skriver, så synes jeg det kun er fair, at man siger sin mening eller kommentar direkte til manden eller i det mindste skriver en pb i stedet for at jorde ham offentligt og ødelægge hans renome. Det som jeg egentlig ville sige fra starten var, at nogen af jer glemmer, at dether er et offentligt forum hvor et hvert ord betyder meget.
Jeg kan kun tilslutte mig til Hvam idet han siger at han vil handle hos hlc. Det er i hvertfald hellere ikke sidste gang at jeg handler hos Henrik.
Jeg kan kun tilslutte mig til Hvam idet han siger at han vil handle hos hlc. Det er i hvertfald hellere ikke sidste gang at jeg handler hos Henrik.
- Billund
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7190 Billund
- Geografisk sted: Danmark, Billund
Er fuldstændig enig med Hvam, og kan ikke genkende hvad Bio skriver. Der vil vel altid være skræntne fisk i en sending, der til sidst ligger med bugen op, hvilket jeg har set i samtlige forretninger. Udvalget vi har set i saltvandsafdelingen har været spændende indtil nu og ikke kun den "normale" stock liste vi ser ved nogle af de andre forretninger.
Mvh. Jan
1400ltr, 200 ltr. Sump, RD 10m3 retur, 2x6100 med 7095 controller + Osmose, UV 40W, Nitratfilter.
1400ltr, 200 ltr. Sump, RD 10m3 retur, 2x6100 med 7095 controller + Osmose, UV 40W, Nitratfilter.
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Kontakt:
Det er da godt der er mange der har haft bedre oplevelser i Horsens end jeg. Det kunne jo tyde på, at det var en dårlig dag eller opstartsproblemer, i saltvandsafdelingen 

Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef