Har for lidt siden købt to klovnfisk, og de er begyndt at gå mere og mere i totterne på hinanden ( der er dog for det meste fred ).
går ud fra at det er pga. at det er to hanner.
Den ene klovn er 1/3 del større ind den anden.
mit spørgsmål er så om den ene skal ud, eller om den største udvikler sig til en hun på et tidspunkt ?
to han klovnfisk der slås!
- Alexcpdk
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Sydsjælland
to han klovnfisk der slås!
Mvh
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
Alexander
510L 170x50x60cm med 2 x 150w HQI og 4 x 24W blå T5
- Mathias_C
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9330 Dronninglund
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: to han klovnfisk der slås!
Den største af fiskene er en hun og den mindste er en han
jeg har også to hvor der er forskel uden det dog er så meget som i dit tilfælde, og de "slås" da os en gang imellem
tror bare at de lige skal markere hvordan hakkeordenen er det er ganske normalt ingen grund til at skifte den ud
jeg har også to hvor der er forskel uden det dog er så meget som i dit tilfælde, og de "slås" da os en gang imellem
tror bare at de lige skal markere hvordan hakkeordenen er det er ganske normalt ingen grund til at skifte den ud
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
jeg har selv lige fået en klovnfisk meré til min jeg ahvde i forvejen de hakker os lidt på hinanden til tider men tror absolut det er for at vise hvem der bestemmer
- abubillita
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København
Hej,
Jeg har haft to klovnfisk i nogle uger og selv om de ser ud til have dannet par (sover samme sted, svømmer rundt sammen, "danser" med hinanden...) hakker de også på hinanden en gang i mellem. Jeg tror, at det er normalt.
Mvh,
Susana
Jeg har haft to klovnfisk i nogle uger og selv om de ser ud til have dannet par (sover samme sted, svømmer rundt sammen, "danser" med hinanden...) hakker de også på hinanden en gang i mellem. Jeg tror, at det er normalt.
Mvh,
Susana

RSM: 1 domino damsel, 2 amphiprion allardi, 1 pictichromis porphyreus, 3 chromis viridis, 2 sandspisere
hey jeg har også det problem har også lige købt to ny klovnefisk og de er ligeså store og to helt forskellige klovnefisk kan det gå sammen????