Sorte klovne?
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: 5240 Odense
Sorte klovne?
Har en drøm om at holde et par sorte klovne i et nano på et tidspunkt da jeg syntes de er for fede og ikk alt for mainstream XD
Men vil have nogen der er HELT sorte ikk nogen der lige har lidt gult eller noget.
Men hvorfor nogen skal jeg gå efter? Mener Moby havde et par på et tidspunkt?
Ved godt at de sorte er i den dyre ende. Men gør ikk så meget.
Og så lige et bonus spørgsmål fordi jeg ikk gider lave en til tråd. Hvad er det pincet fisk fortrækker er det mysis eller artemia?
Men vil have nogen der er HELT sorte ikk nogen der lige har lidt gult eller noget.
Men hvorfor nogen skal jeg gå efter? Mener Moby havde et par på et tidspunkt?
Ved godt at de sorte er i den dyre ende. Men gør ikk så meget.
Og så lige et bonus spørgsmål fordi jeg ikk gider lave en til tråd. Hvad er det pincet fisk fortrækker er det mysis eller artemia?
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Ja har jeg osse tænkt på har osse tjekket priserne. Men håbede lidt moby kom med et lille indslag. (: Men vil ikk have dem gule i hovderne 

- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
mysis er deres foretrukne foder eller levende tanglopper. her 1. råd til alle akvarister, man tager på stranden 1.steg hed juni dag med sine børn (eller andres) udstyre dem med et net fra 10.kr.marked køber en luftstens pumpe på baterier.& siger så til de stakkels børn at de nok skal få 1.is om 1.time når de har fangét en masse tanglopper. det skal jo helst værre 1. dag hvor vand temp. er over 20.gr.når man så har spanden fuld drager man hjem & putter lopperne i akv. når lyset er slukket (også nogle i sumpen) så har man et fint foder som samtidig selv vider producere sig.venligst-jan.
- abubillita
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: København
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Ja har lige tjekket gør de osse. Men tror jeg snakker med moby til den tid. Og ser om jeg kna få et par der er helt sorte og til en god pris. over 400 kr for en klovnfisk er lig lovlig meget syntes jeg :b selvom det nok er prisen.