Har lige fået 2 klovnfisk, så har lige nogle spørgsmål?
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6920 Videbæk
- Geografisk sted: Videbæk
Har lige fået 2 klovnfisk, så har lige nogle spørgsmål?
Har lige fået de 2 første fisk (klovnfisk) i vores rsm. Så har lige et par spørgsmål.
1: Har jeg for meget strøm i vandet for synes ikke rigtig de kommer nogle steder som om de svømmer på livet løs.? Har ekstra monteret en tunze 6025.
2: Hvordan kan det være at de svømmer tæt op af min røde søstjerne er det normalt? (de følger den faktisk rundt)
3: Er det nok med flagefoder til dem?
1: Har jeg for meget strøm i vandet for synes ikke rigtig de kommer nogle steder som om de svømmer på livet løs.? Har ekstra monteret en tunze 6025.
2: Hvordan kan det være at de svømmer tæt op af min røde søstjerne er det normalt? (de følger den faktisk rundt)
3: Er det nok med flagefoder til dem?
M.Toft

- sejeulki
- Dragefisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
1. Du har ikke for meget cirkulation du har ialt ca. 30X cirkulation - hvilket er passeden. Har selv den samme tunze i mit RSM og mine klovne svømmer meget rundt.
2. Ved det desværre ikke
3. Det er en omnivore så syntes (hvilket jeg egentlig tror er en god ide med alle fisk) at den får noget varieret foder. Anvender selv både flagefoder, granulat og artemia.
2. Ved det desværre ikke
3. Det er en omnivore så syntes (hvilket jeg egentlig tror er en god ide med alle fisk) at den får noget varieret foder. Anvender selv både flagefoder, granulat og artemia.
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
1. Klovne er glade for strøm, så det skal du ikke bekymre dig om.
2. Det tror jeg ikke du finder noget svar på, men mindre du kan spørge dem selv
3. Ja de kan sagtens klare sig med flagefoder alene, men køb noget i en god kvalitet. Men som alt andet, så bør du jo fodre lidt varieret. Køb f.eks. noget frostfoder, mysis f.eks., det er noget de kan li!
2. Det tror jeg ikke du finder noget svar på, men mindre du kan spørge dem selv

3. Ja de kan sagtens klare sig med flagefoder alene, men køb noget i en god kvalitet. Men som alt andet, så bør du jo fodre lidt varieret. Køb f.eks. noget frostfoder, mysis f.eks., det er noget de kan li!
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Geografisk sted: Høje Tåstrup ved KBH
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Næ med hensyn til fodring er de noget af det nemmeste må man sige. Gid at det galt for alle saltvandsfisk.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- christiantt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg