Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Det jo min den der ...... når jeg drømmer.
Kæft hvor ser det godt ud, jeg forstår ikke hvordan man kan få så meget farve på sps nogle der kan fortælle mig hemmeligheden?
Blå lys er der brugt en del af og så er det jo alle cream de la cream SPS koraller manden der har skaffet sig !
tjaaa men synes det er mærkeligt at mine koraller ikke har så meget farve, for man kan stå 500 meter fra mit hus og kigge ind af mit vindue og hele værelset lyser blåt
Nu er det ikke helt min stil det der - der er ikke meget liv og bevægelse i en sådan omgang sps koraller.
Syntes der skal være koraller af alle typer i et mix, det gælder ogsp lidt brune blødkoraller
Sygt flotte koraller, men nej, lyset ser sgu for fesent ud. Det er mere lilla end det er blå i mine øjne. Prøv at se paletten på det første billede, den er totalt lilla.
Blå farve eller ej!!..............jeg syntes nu at der er nogle totalt fede koraller imellem!! de måtte da' gerne bo hos mig!! og at sammenligne blomster med koraller!! ska' vi nu ikke lige....................
*g* det har jeg også tit tænkt over, de beklæder så godt som alle deres møbler med de der grimme træ udskæringer... Og når de viser dem til hinanden på RC så er de ved at falde over hinanden for at fortælle hvor smukt det er...
Sjovt at der kan være sådan en forskel på hvad man synes er pænt i de forskellige lande.