Klovnfisken er ved at bygge nyt koralakvarie, her er lidt billeder. På mandag skulle de komme med glasset og gå igang med at lime. Flere billeder følger.
/Erik
Og så lige et par billeder af rokken og hajen i skøn dans..
Så er der idag blevet sat glas op og det er fuget første gang..
Senest rettet af Hougaard man 28. jan 2008 22:37, rettet i alt 1 gang.
ja det skal nok blive flot så mangler vi bare nogle rimelige priser eller konkeranse dygtige så ville medimport gå i sig selv men nok om det (nu får jeg nok hug ha ah) men jeg så træet likke der og dagen efter havde tømmeren samlet bunden det bliver imponerende til thomas han er sku ikke på den lade side var det ikke noget med 3000lr
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
ja det skal nok blive flot så mangler vi bare nogle rimelige priser eller konkeranse dygtige så ville medimport gå i sig selv men nok om det
Nu var jeg i akvarieudstyr.dk i går og kiggede da også lidt på deres koraller. Og en grøn acropora der hos Klovnen typisk koster 550 kostede over 700 derude - Så Klovnen er faktisk ikke det dyreste sted i byen...
Et stort akvarie ! Pladsen skulle bla. gøre det muligt at have forskellige opdelinger - både på kvalitet og arter og derved gøre det meget mere overskueligt !
hougaard : sig mig lige ...er nødtil at spørge .. du undskylder at du ikke kan tage billeder af en enkelt sending i klovnen fordi dit barn er syg ( i en anden tråd ) - her skriver du at "klovnen er altså ikke de dyreste i byen " .... sig mig lige ... har du aktier i den bix ???????? tænker det bare fordi du nærmest lyder ulykkelig når du ikke lige kan styrte derned og tage billeder,asap når de får en sending ,samt kommer ud med at de er SÅ billige osv.... bare en tanke ...
Man kan ikke have aktier i en enkelt mandsvirksomhed, troede faktisk du havde styr på den slags - Jeg er blot en ven af huset, og har derfor en naturlig interesse i at det går godt for Thomas.
... og så må du lige hjælpe mig med et link til hvor jeg skriver at Klovnfisken er billig, for det tror jeg aldrig nogensinde jeg har sagt ...
Nu var jeg i akvarieudstyr.dk i går og kiggede da også lidt på deres koraller. Og en grøn acropora der hos Klovnen typisk koster 550 kostede over 700 derude - Så Klovnen er faktisk ikke det dyreste sted i byen...
tro det er den her han tænker på
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
hougaard : jamen det gør jeg .... men det var ikke negativt ment ..... spurgte bare ... om klovnen er et enmands firma eller ej er jeg nu ret ligeglad med .. som sagt spurgte bare...
karinapeter : jepper ... det var det
Bosse skrev:Ser noget tonede ud de ruder der, hvorfor har man ikke købt klart glas når man nu skulle igang.
Hvis det er bunden, du kigger på, skyldes det, at det er malet blåt på undersiden, ligesom man kan gøre med baggrunde. Akvariets forruder er alle bygget i optisk hvidt glas!