Nogen, der kender til produktet Easy Life?
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Nogen, der kender til produktet Easy Life?
I forbindelse med en anden tråd, kom jeg lige til at læse denne beskrivelse igennem omk. produktet Easy Life: http://korallen.dk/product.asp?product= ... b=8&page=1
Der står, at det hverken indeholder kemikalier eller bakterier, men hvad indeholder det så?
Og hvordan kan det fremme den biologiske aktivitet i forbindelse med modningsprocessen, når det ikke indeholder bakterier eller kemikaler, men derimod fjerner affaldsstoffer.
Der står, at det hverken indeholder kemikalier eller bakterier, men hvad indeholder det så?
Og hvordan kan det fremme den biologiske aktivitet i forbindelse med modningsprocessen, når det ikke indeholder bakterier eller kemikaler, men derimod fjerner affaldsstoffer.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Nordborg
- Kontakt:
Det er så vidt jeg har hørt fremstillet af pibeler
Med venlig hilsen
Reeflife
http://www.reeflife.dk
info@reeflife.dk
MSN: reeflife@live.dk
--------------------------------------------------------
Altid frisk med et godt tilbud.
Reeflife
http://www.reeflife.dk
info@reeflife.dk
MSN: reeflife@live.dk
--------------------------------------------------------
Altid frisk med et godt tilbud.
- peder
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 1974
- Geografisk sted: 8961 Allingåbro
Brugte Easy Life da jeg havde Tropheus, ved hvert vandskifte (en gang om ugen) det virkede som om at det forstærkede farverne og legelysten tiltog, ligeledes virkede vandet mere "klart" end da jeg brugte alm. Aquasafe produkter. Det var et stort hit blandt Cichlide folket på det tidspunkt.
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
"stå ej til søs lad de andre stå"
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
Easy-Life består af forskellige mineraler. Hvert mineral har hver sin egenskab. Nogle mineraler fjerner bestemte bakterier. Nogle mineraler styrker bestemte egenskaber osv.
http://fins.actwin.com/aquatic-plants/m ... 00127.html
Husk at besøge butikken
Korallen, Håndværkervej 2, 4720 Præstø
Tlf. 55985585 (Giver gerne rådgivning på tlf og e-mail)
Kontakt@korallen.dk
Kontakt@korallen.dk
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Har aldrig hørt at mineraler skulle fjerne bakterier!korallen skrev:Easy-Life består af forskellige mineraler. Hvert mineral har hver sin egenskab. Nogle mineraler fjerner bestemte bakterier. Nogle mineraler styrker bestemte egenskaber osv.
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
ok 
De bedste til at svare på spørgsmålet er nok easy-life, og vi får nok ikke meget mere ud af dem end i det link jeg henviser til. Det vigtiste er jo også at det virker. Et par år efter den tråd blev produktet kåret som årets produkt i Tyskland.

De bedste til at svare på spørgsmålet er nok easy-life, og vi får nok ikke meget mere ud af dem end i det link jeg henviser til. Det vigtiste er jo også at det virker. Et par år efter den tråd blev produktet kåret som årets produkt i Tyskland.
Husk at besøge butikken
Kontakt@korallen.dk
Kontakt@korallen.dk
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
men har du noget godt at sigeJesper B skrev:Jeg har brugt det ca 6 md og har ikke noget ondt at sige om det

RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
-
- Copepod
- Reactions:
- 17
- Geografisk sted: Allingåro
Faldt over den her side http://www.easylife.nl/english/index.html?id=08 og læste det her.. lyder godt så jeg vil også lige prøve det
men de har meget til saltvand bla andet det her Symbiont, http://www.easylife.nl/english/index.html?id=42 nogen der kender til det..

-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 18
Husk at besøge butikken
Kontakt@korallen.dk
Kontakt@korallen.dk
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: Hvidovre
Derværre er en producent/forhandlers forklaringer <8som vil alle ved) TOTALT utilregnelige....så man må vel prøve det eller vente til èn anden vi stoler på gør
Nogen gange ville det godt nok være nemmere hvis der for pokker var ÉN måde at få vækst og farver på

Nogen gange ville det godt nok være nemmere hvis der for pokker var ÉN måde at få vækst og farver på

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
Jeg bruger easylife produkterne, og er fuldt ud tilfreds, også med deres flydende filtermedie, jeg har kun godt at sige om produktet, bla. brugte jeg det lige efter at et af mine pumper havde blendet min anemone, og vandet var mælket at se på og fikene så noget utilpasse ud, men akvariet fik en dosis easylife, det klarede op i løbet af få timer, ingen fisk eller koraller gik tabt
og nej jeg får ikke procenter fra easylife.... desværre
og nej jeg får ikke procenter fra easylife.... desværre

Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Århus
Hmm... I de fleste oversættelser står der ikke rigtig så meget mere end på det orginale sprog, bare oversat!Og den oversættelse giver jeg ikke ret meget for, for der står ikke en sk.. mere end hvad der står i den tilsvarende tyske og engelske.
For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik
- TorbenC
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 6760 Ribe
Jeg bruger selv Easy Life FFM ..
Hvis nogle af mine blødkoraller hænger en smule, får akvariet en skvis.. når vandet er klaret op, står de perfekt.
Satte et Red Sea max akvarie op, da vandværdierne toppede med næringstoffer, hældte jeg en 3 dobbelt dosis FFM i, 2 dage efter var værdierne helt i bund. De har været det lige siden (med et par efterfølgende doseringer og tilføjelse af fisk) Akvariet har stået i 3-4 mdr nu, uden nogen dødsfald, alger eller lign. (kun masser af kalkalger)
Det virker også rigtigt godt i ferskvand, fx. når ungefødende tandkarper får "klisterfinner". eller andre fisk går og hænger lidt.
Er egentlig ligeglad med indholdet i flasken, det virker uden noget tager skade af det.
Hvis nogle af mine blødkoraller hænger en smule, får akvariet en skvis.. når vandet er klaret op, står de perfekt.
Satte et Red Sea max akvarie op, da vandværdierne toppede med næringstoffer, hældte jeg en 3 dobbelt dosis FFM i, 2 dage efter var værdierne helt i bund. De har været det lige siden (med et par efterfølgende doseringer og tilføjelse af fisk) Akvariet har stået i 3-4 mdr nu, uden nogen dødsfald, alger eller lign. (kun masser af kalkalger)
Det virker også rigtigt godt i ferskvand, fx. når ungefødende tandkarper får "klisterfinner". eller andre fisk går og hænger lidt.
Er egentlig ligeglad med indholdet i flasken, det virker uden noget tager skade af det.
- saltfreak
- Dværg kejser
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 2630 Tåstrup
Jeg har også brugt det,da jeg på et tidspunkt kunne måle nitrit i vandet ,og dèr hjalp det .
Ca 24 timer efter det er kommet i går skummeren amok,så jeg tror det binder nogle af affaldsstofferne i vandet,så skummeren kan tage det
Ca 24 timer efter det er kommet i går skummeren amok,så jeg tror det binder nogle af affaldsstofferne i vandet,så skummeren kan tage det
Mvh saltfreak
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
- hanxa
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 8464 Galten
- Geografisk sted: Galten
Jeg bruger det sammen med aktivt kul og har ingen problemer. Jeg smider lige en sjat i ved vandskift, når jeg har gjort ruderne rene, eller har rodet i akv. synes det virker utroligt hurtigt. Vandet bliver hurtigt klart, ihvertfald i mine øjneKan man bruge det selv om man også køre med aktivt kul, eller skal det op først?