Her er hvad jeg fik "tildelt":

Store er de ikke, vel på størrelse med en 25-øre. Håber at der kommer noget mere gang i dem når de er faldet på plads. Prisen er ihvertfald rimelig hamper størrelsen taget i betragtning. Men hul i det.
Hvor store var de så i tyskland ? på størelse med en 5erHvor store var de så i tyskland ?
Arrh ja det tænkte jeg ikke lige på!Men det vil da være en meget dårlig forretning. Brændstof til 600-700 kilometer plus 2 x storebæltstold. der skal hurtigt lægges 1000 kroner oven i prisen.
Rimlige priser kommer de sku aldrig ned på...Så venter jeg gerne til de begynder at komme til salg i det private til rimelige priser.
Hehe Carsten jeg VIDSTE du ville komme med en jyde kommentar, du må være svært glad for sjælland, ellers prøver du at skjule din misundelseCarsten skrev:Hvad er så "rimelige" priser??? for en jyde er det vel gratisseadooman skrev:Rimlige priser kommer de sku aldrig ned på...Så venter jeg gerne til de begynder at komme til salg i det private til rimelige priser.
Næ, du jeg har som ganske ung tjent min tid i udviklingen af jylland, så jeg kender til den jydse kræmmer sjæl.thyme skrev:Hehe Carsten jeg VIDSTE du ville komme med en jyde kommentar, du må være svært glad for sjælland, ellers prøver du at skjule din misundelseCarsten skrev:Hvad er så "rimelige" priser??? for en jyde er det vel gratisseadooman skrev:Rimlige priser kommer de sku aldrig ned på...Så venter jeg gerne til de begynder at komme til salg i det private til rimelige priser.
Vi kan jo bare se på hvad der er sket i amerika. alt der blot ligner en Achanstrea og lign. er exploderet i pris, blot fordi det er blevet mode derovre.mads-fisk skrev:Der er ingen tvivl om, at der er modetendenser indenfor hobbyen, hvilket selvfølgelig også påvirker prisen (marked kontra efterspørgsel). Desuden vil privatmarkedet helt klart stige (og prisen derved falde), des flere Ricordea, der hives hjem. Dels fordi de formerer sig, men også fordi der trods alt hele tiden er nogen, der nedlægger. En rigtig flot Ricordea er jo lige pludselig knap så spændende, hvis der flere gange om uge sættes en til salg her inde.
Men dernæst må man jo sige, at ricordea-farm jo indtil videre har monopol på så flotte Ricordea florida. Jeg har set mange Ricordea fra både USA og østen, men aldrig så flotte som dem fra Ricordea farm. Og det er klart, at Ricordea farm også udnytter dette. Hvis man derimod ikke har noget imod de lidt kedligere eksemplarer, kan man sagtesn finde dem til relativt billige penge. Bl.a. i tyske butikker.
LOL efter jeg har været væk i over 1 år, er der intet ændret der haha.Carsten skrev:Hvad er så "rimelige" priser??? for en jyde er det vel gratisseadooman skrev:Rimlige priser kommer de sku aldrig ned på...Så venter jeg gerne til de begynder at komme til salg i det private til rimelige priser.
JaDet undre mig lidt, at "folk", bare ukritisk, vil køre en god del km til Tyskland fordi der skulle være en 30 - 40 stk at vælge imellem. De er jo helt sikkert også Gule, orange og blå alle sammen..El. hvad??