Jeg har nu ledt efter en bestemt reef-keramik i den rette facon men kan ikke finde den på nettet. Jeg har nu kigget Korallen-welt´s katalog igennem flere gange og kan ikke finde den rette. Den jeg leder efter skal stå i midten af mit kommende akvarie og skal ikke være mere end 30-35cm høj og sammen mål bred, med en relativ flad bred top hvor jeg kan sætte mine tricolor-acropoer, der skal så være huller i keramikken hvor fiskenene skal kunne svømme igemmen under topfladen. Selve hullet/hullerne må gerne være store så man kan kigge igennem.
Så hvis der er nogle som kender til en side på nettet eller på anden måde ved hvor eller hvordan jeg kan skaffe en sådan må man gerne lige skrive
Erik N: Den jeg leder efter skal være mere flad på toppen og faktisk også mere rund i faconen. Nu ikke at den ikke er flot (faktisk super flot), men ikke lige det jeg havde i tankerne.
Jeg syntes/tror bare at jeg har set en magen til den som jeg har beskrevet men om de bliver masse fremstillet eller laves individuelt ved jeg ikke noget om.
Carsten ved du om man kan lave en tegning og så levere den til sin saltvandsforhandler, så han kan bestille den hjem??
Lord Mike skrev:Jeg syntes/tror bare at jeg har set en magen til den som jeg har beskrevet men om de bliver masse fremstillet eller laves individuelt ved jeg ikke noget om.
Carsten ved du om man kan lave en tegning og så levere den til sin saltvandsforhandler, så han kan bestille den hjem??
Det kan man vel nok, men så skal du godt nok rulle mange cigarer før end du har tjent til den.
Du kan komme til Rostock og retur på en 1-dagsbilet med færgen for ca 300 plus bensin selvfølgeligt. Og det er nok billigere end at få forhandleren til at bestile det hjem.
Jesper B skrev:Kig nederst på side 6, tilbud fra forhandlere, der er det fra petsupply
Ved ikke lige hvad du mener med side 6, da jeg går ind under dekoration/søjler kommer der kun 6 produkter frem og ikke 6 sider. Men måske jeg kigger et helt andet sted, så har du evt. et link?
http://www.reefs.dk/Keramik.htm han laver det ihvertfald på mål, men om man også kan ønske sin form ved jeg ikke, men på den anden side, hvorfor ikke?!
Herzberg skrev:http://www.reefs.dk/Keramik.htm han laver det ihvertfald på mål, men om man også kan ønske sin form ved jeg ikke, men på den anden side, hvorfor ikke?!
Herzberg skrev:http://www.reefs.dk/Keramik.htm han laver det ihvertfald på mål, men om man også kan ønske sin form ved jeg ikke, men på den anden side, hvorfor ikke?!
Kender godt Jens, så jeg vil da lige give ham en mail. Det kan jo være man kunne være lidt heldig
Synes personligt det er de bedste "kunstige" alternativer til levende sten på markedet i øjeblikket.
Og de kører iøvrigt med julerabat derinde, så i 30 min endnu er der 20% rabat på sagerne derinde.
Kender ikke producenten på den jeg har set, men skal bestemt ikke afvise at det kunne være derfra. Men de ser bestemt ud til at være fine dem jeg kan få lov til at se da det lader til man enten skal have handlet der før eller være tilmeldt som bruger/køber for at kunne se hele udvalget.
Da det ikke er prisen det kommer an på hvis det rigtige dukker op, vil jeg kigge nærmere på det i morgen. Der skal lige herfra lyde et stor tak for linket Claus