Hold da op. Hvad man ikke gør for at tjene penge...Ja er systemet herhjemme ikke godt nok, ja så skal det vel omgåes ved at tage til Hamburg el. andre steder hvor man har lettere adgang til tingene...
Det er jo rystende at høre på.. Jeg syntes sku, at hvis der er en som har anmeldt jer, at han fortjente en medalje..
At forsøge at få forskellige
koraller til landet har jeg intet imod nogen prøver.. Men man må da overholde de regler der nu engang er lavet.. Bare fordi de man syntes de er besværlige, skal de vel stadig overholdes.
Der er jo nok en grund til man ikke bare lige kan ringe til Indonesien og sige. "send mig lige et par vidunder
koraller", og så kommer de med posten dagen efter..
Selvfølgelig skal der være kontrol.
Jeg syntes jeg læser mange mærkværdige ting i denne tråd.
- Deres dyrelærer er ikke så emsig - Dvs. kontrollen er ikke så god og man får ting med man eller ikke ville få?
- En sag for Anna Phil? er vi nede på det niveau?
- Lad os få knaldet svinet med den ømme røv.... Hva sker der Per A. Har du tænkt dig at opsøge ham el. hvad?
Engang var der en forum ansvarlig som redigerede den slags "trusler" ..
Det korte og lange er vel, at der er nogle regler her i DK, og ja ,man kan være meget uenige med dem, men derfor skal de vel overholdes??? Eller skal vi bare selv tage til fx. Rødehavet el. andre steder og plukke fordi det er lige det man har lyst til.
Man må bare indse, at hvis man har tænkt sig at begynde selv at importere, må man være forberedt på den langsomlighed der nogen gange kan være, samt den kontrol der kan komme... Kan man ikke håndtere det, skulle man måske lade være..
Mvh
Thomas
Der nomalt er meget diplomatisk;)