Synes nok det kan ligne det.
Hvis det havde været en koral der voksede i højden, ville jeg have knækket den af, men hvodan det skal gøre på sådan en som du har der, ved jeg ikke.
Det er en Favia LPS koral(har Nyberg været forbi...)
Det sker nogle gange at noget af vævet ryger på en koral uden grund, men RTN er der ikke tale om her.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Ja, Nyberg har været forbi... Som bytte for min Chromis!
Det er ikke noget der vil slå den ihjel så??
Postede også billeder på Nano-Reef.com, hvor der var en der mente at det var en svamp eller anemone der var ved at æde den! Syntes det lyder lidt underligt!
Hvis den er kommet for tæt på en eanden koral eller anemone, kan de enten se noget blegede ud eller som din hævede. Det er jo kemisk krig på højeste plan.
Ricordea kan sagtens gøre det. Jeg har prøvet at have en Acropora vælte ned i selv samme slags som du har og den var færdig !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg har nogle Ricordia, og de har brændt flere stenkoraller, så de er helt hvide der hvor kontakten har været.
Lad det sidde, det kan sagens regenere sig, så det næsten ikke er til at se igen. Men det kan tage noget tid, alt efter hvor alvorligt forbrændingen er .