minus afstiver
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
minus afstiver
Jeg er blevet helt tosset med de åbne japanske akvarier og italienske akvarier,her tænker jeg specielt på elos system med deres skræmmende priser..
hvis jeg skal bestille et akv.uden afstiver,skal glasset være ret tykt og fugerne ret så holdbare og jeg tror fragten bliver det dyre da glas jo vejer.
jeg overvejer om jeg ikke selv skal bygge et akvarie i akryl,og har luret på andre forums hvordan disse akvarie kan blive afstivet i bunden med riller i pvc..
pvcen har jeg fundet på nettet men mangler et sted hvor det kan laves ,da jeg ikke har det nødvendige værktøj..
mit spørgsmål er ,,hvordan laves disse spor i pvcen,som på billedet??
en dreje bænk eller hvad?
er der nogen der ved hhvordan det laves eller har mulighed for at lave det?
Tak!
hvis jeg skal bestille et akv.uden afstiver,skal glasset være ret tykt og fugerne ret så holdbare og jeg tror fragten bliver det dyre da glas jo vejer.
jeg overvejer om jeg ikke selv skal bygge et akvarie i akryl,og har luret på andre forums hvordan disse akvarie kan blive afstivet i bunden med riller i pvc..
pvcen har jeg fundet på nettet men mangler et sted hvor det kan laves ,da jeg ikke har det nødvendige værktøj..
mit spørgsmål er ,,hvordan laves disse spor i pvcen,som på billedet??
en dreje bænk eller hvad?
er der nogen der ved hhvordan det laves eller har mulighed for at lave det?
Tak!
Senest rettet af ole kekkonen man 5. nov 2007 11:40, rettet i alt 2 gange.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
hej janmadsenJanMadsen skrev:Hej Ole
Har du nogle priser på Elos akvarierne ? Jeg har prøvet at skrive til dem, men får intet svar.
har fundet nogle norske priser,kursen er lidt annerledes men det gir da en ide om prislejet

http://nettbutikk.dyrego.no/ds_product_ ... cts_id=458
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19