Centropyge loriculus ( Flame angel )
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Centropyge loriculus ( Flame angel )
Er denne fisk til at have i et 490L akvarie? Har læst den kan gå på koraller, nogle der har erfaringer med den fisk? den er godt nok møg flot.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Det var godt nok en kontant udmelding - som nok bør kommenteres..Andreas S skrev:Ja.. det er intet problem..
Med alle kejsere og dværgkejsere er der en risiko for at de går i korallerne. Risikoen kan være forskellig fra art til art, men selv indenfor samme art kan der være store forskelle, en kan have en fisk der aldrig har rørt en koral, en anden kan have samme art som går på hvad som helst.
De er et sats at have samme med koraller - Den eneste (og sidste) dværgkejser jeg havde ( http://www.reeflex.dk/dk/16/267/Centropyge/aurantia.htm ) Aurantia skulle være en af dem hvor risikoen er lav, men den nåde at fortære 2 flotte koraller (heliofungia, hammerkoral) inden jeg fik den fanget igen.
/Erik
- Andreas S
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2600 Glostrup
- Geografisk sted: 2600 Glostrup
Jeg sagde at det ikke var noget problem at holde den i et 490 liter.Hougaard skrev:Det var godt nok en kontant udmelding - som nok bør kommenteres..Andreas S skrev:Ja.. det er intet problem..
Med alle kejsere og dværgkejsere er der en risiko for at de går i korallerne. Risikoen kan være forskellig fra art til art, men selv indenfor samme art kan der være store forskelle, en kan have en fisk der aldrig har rørt en koral, en anden kan have samme art som går på hvad som helst.
De er et sats at have samme med koraller - Den eneste (og sidste) dværgkejser jeg havde ( http://www.reeflex.dk/dk/16/267/Centropyge/aurantia.htm ) Aurantia skulle være en af dem hvor risikoen er lav, men den nåde at fortære 2 flotte koraller (heliofungia, hammerkoral) inden jeg fik den fanget igen.
/Erik
Anden
Saltvandspausen er startet
Saltvandspausen er startet