Stubbes 130x70x70 Deltec Akvarie
Stubbes 130x70x70 Deltec Akvarie
Hejsa
er der nogen af jer der har erfaring med Deltec akvarier. har bestilt et som skulle så klar til afhentning d.9 i denne måned det måler 130x70x70.
Med venlig hilsen Jan stubbe
er der nogen af jer der har erfaring med Deltec akvarier. har bestilt et som skulle så klar til afhentning d.9 i denne måned det måler 130x70x70.
Med venlig hilsen Jan stubbe
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Hejsa Jan
Det eneste jeg har hørt(fra marinfish UK forum) er en utilfredshed med dets strømforbrug pga de komponenter deres modeller ofte er lavet med. Altså UV, store pumper osv osv.
Hvilket et er det som du har bestilt og hvilke overvejelser fik dig til at vælge et Deltec frem for at selv sammensætte en løsning(jeg antager at du har købt et komplet og ikke blot akvariet
Det eneste jeg har hørt(fra marinfish UK forum) er en utilfredshed med dets strømforbrug pga de komponenter deres modeller ofte er lavet med. Altså UV, store pumper osv osv.
Hvilket et er det som du har bestilt og hvilke overvejelser fik dig til at vælge et Deltec frem for at selv sammensætte en løsning(jeg antager at du har købt et komplet og ikke blot akvariet

Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

Hej Brian
jeg fik et godt tilbud gennem mit arbejde. og det jeg har nu. er noget jeg selv har bygget op. ville gerne have et komplet anlæg med det hele, og at de passer sammen. så derfor deltec. så nogle billeder af det.
Hilsen Jan stubbe.
http://www.wymag.org.uk/simon/deltec/
jeg fik et godt tilbud gennem mit arbejde. og det jeg har nu. er noget jeg selv har bygget op. ville gerne have et komplet anlæg med det hele, og at de passer sammen. så derfor deltec. så nogle billeder af det.
Hilsen Jan stubbe.
http://www.wymag.org.uk/simon/deltec/
Hejsa
Jeg ved at akvarieudstyr tager 34.900.- for et 480l. og jeg skal give ca. 3000€ altså ca 21.000.- for et akvarie på 130 x 70 x 70 ca. 630l så det er noget af et tilbud. jeg har også fået lavet på de mål jeg ville. syntes ikke deres standart er dybt nok. der er så ikke lampe med. da jeg vil have HQI og deres akvarier er bygget med T5 rør. så jeg skal ud og købe to 250w HQI ved siden af.
hilsen Jan Stubbe
Jeg ved at akvarieudstyr tager 34.900.- for et 480l. og jeg skal give ca. 3000€ altså ca 21.000.- for et akvarie på 130 x 70 x 70 ca. 630l så det er noget af et tilbud. jeg har også fået lavet på de mål jeg ville. syntes ikke deres standart er dybt nok. der er så ikke lampe med. da jeg vil have HQI og deres akvarier er bygget med T5 rør. så jeg skal ud og købe to 250w HQI ved siden af.
hilsen Jan Stubbe

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Det ser altså bare alt for godt ud Jan. Kan godt forstå at du har ønsket andre mål - og de mål du har valgt er rigtig lækre 
Og ja det er da noget af et tilbud...
Kan du liste hvad der følger med af cirkulation, skummer, kalkreaktor/mixer osv osv ?
Så står dit domæne vel til salg snart - nanoref

Og ja det er da noget af et tilbud...
Kan du liste hvad der følger med af cirkulation, skummer, kalkreaktor/mixer osv osv ?
Så står dit domæne vel til salg snart - nanoref

Mvh
Brian
[/center]
Brian

Sådan ser det så ud
Hvad syntes i Det var noget af en kasse at få op på 1 sal. skal nok sende nogle flere billeder her. senere
Hilsen Jan.
Hilsen Jan.

- Vedhæftede filer
-
- front.jpg (11.28 KiB) Vist 641 gange
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Det er jo smukt. Det møbler ser da ret godt ud. Ser frem til at se flere billeder.
Den tunge kasse op på 1 sal - er det de tre rammer øl du snakker om man kan se ved siden af
Jan hvis du afligevel ligger billederne på din hjemmeside(eller andet sted) så kan du jo vise dem i fuld størrelse her ved at bruge [img]adresse[/img] funktionen - blot et tip
Den tunge kasse op på 1 sal - er det de tre rammer øl du snakker om man kan se ved siden af

Jan hvis du afligevel ligger billederne på din hjemmeside(eller andet sted) så kan du jo vise dem i fuld størrelse her ved at bruge [img]adresse[/img] funktionen - blot et tip

Mvh
Brian
[/center]
Brian

Lige et til
Hej er lige et til efter at have knoklet i to dage med rør vand og sten.
så nu skal det bare have fred. Skal vist have flyttet de tunze de er ikke så pæne vel...
Hilsen Jan
så nu skal det bare have fred. Skal vist have flyttet de tunze de er ikke så pæne vel...

Hilsen Jan
- Vedhæftede filer
-
- front2.jpg (41.24 KiB) Vist 626 gange
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Hvis du bygger sådan om omkring overløbs kassen hvilket jeg godt kan forstå ville jeg nok se om jeg kunne gemme den ene tunze i stensætningen ved overløbet og så sætte den anden i den anden ende i hjørnet ell sådan noget.
Skaber det da en god cirkulation når de sidder som de gør pt ??
Har du ellers alt teknik oppe og kører ? Grunden til jeg spørger er fordi jeg godt kunne tænke mig at vide hvor meget det støjer - men jeg antager med det deltec jeg kender at der er yderst lydløst ?
Skaber det da en god cirkulation når de sidder som de gør pt ??
Har du ellers alt teknik oppe og kører ? Grunden til jeg spørger er fordi jeg godt kunne tænke mig at vide hvor meget det støjer - men jeg antager med det deltec jeg kender at der er yderst lydløst ?
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Nå Jan.... Er du kommet videre med projektet eller ?? Har du fået flere sten i baljen og hvad endte du med at gøre ved de 2 tunze pumper - kunne du gemme dem lidt væk eller ??
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Lars M
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 9560 Hadsund
Hej Jan
Et utroligt lækket akvarium i yderst flot finish!!
Hvis jeg skal komme med en kommentar er det at den stenopbygning man ser på billedet virker ret død i det. Prøv at bygge den op efter princippet i det gyldne snit. Lav et par områder med store åbninger, som kan skabe illusion om et langt større "ocean".
Og gem så de tunze!!!!. De er pæne og lækre pumper; men ........
Bare lige et indput ud fra en positiv synsvinkel.
Held og lykke med nyerhvervelsen.
Et utroligt lækket akvarium i yderst flot finish!!
Hvis jeg skal komme med en kommentar er det at den stenopbygning man ser på billedet virker ret død i det. Prøv at bygge den op efter princippet i det gyldne snit. Lav et par områder med store åbninger, som kan skabe illusion om et langt større "ocean".
Og gem så de tunze!!!!. De er pæne og lækre pumper; men ........
Bare lige et indput ud fra en positiv synsvinkel.
Held og lykke med nyerhvervelsen.
Mvh.
Lars Mogensen
Lars Mogensen