VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Nyt koralakvarie hos Klovnfisken
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2720 Vanløse
- Geografisk sted: København
Jeg tror ikke, der er tvivl om at saltvand er en forholdsvist lille og dyr hobby her i landet. Prisniveauet er jo ikke ligefrem med os pga høj moms og høje lønninger i forhold udlandet. Ser man på amerikanske hjemmesider ser det jo noegt anderledes ud både hvad angår udvalg og priser.
Jeg synes derfor at det er det helt rigtige Thomas gør, når han forsøger at få lidt mere gang i sagerne ved at lave et stort og dyrt initiativ som koraløen og satse på kvalitet - jeg tror det er svært at satse på discount her i DK i sådan en hobby som vores. Jeg vile være ked af, hvis detailforretningerne forsvandt for et er at købe døde ting på nettet, men et andet er at købe levende dyr. Det kan godt lade sig gøre, men bilederne ser ofte bedre ud end virkeligheden. Det ville være rigtigt uheldigt, hvis man ALDRIG havde muligheden for at se dyrene "live". Jeg skal være den første til at indrøme, at jeg også køber en del udstyr via nettet, men dyrene vil jeg helst købe så jeg kan se dem. Desuden er der jo det, at man også kan bestille speciele ting i forbindelse med, i hvert flad nogle af forhandlernes, importer og det ser jeg som en meget fin service.
Så jeg vil gerne ønske Klovnfisken tillykke med den nye ø og det gode initiativ og ser frem til at se hvad der komer i den også selv om det formodentligt betyder flere måltider med havregrød for mig.
/Hans
Jeg synes derfor at det er det helt rigtige Thomas gør, når han forsøger at få lidt mere gang i sagerne ved at lave et stort og dyrt initiativ som koraløen og satse på kvalitet - jeg tror det er svært at satse på discount her i DK i sådan en hobby som vores. Jeg vile være ked af, hvis detailforretningerne forsvandt for et er at købe døde ting på nettet, men et andet er at købe levende dyr. Det kan godt lade sig gøre, men bilederne ser ofte bedre ud end virkeligheden. Det ville være rigtigt uheldigt, hvis man ALDRIG havde muligheden for at se dyrene "live". Jeg skal være den første til at indrøme, at jeg også køber en del udstyr via nettet, men dyrene vil jeg helst købe så jeg kan se dem. Desuden er der jo det, at man også kan bestille speciele ting i forbindelse med, i hvert flad nogle af forhandlernes, importer og det ser jeg som en meget fin service.
Så jeg vil gerne ønske Klovnfisken tillykke med den nye ø og det gode initiativ og ser frem til at se hvad der komer i den også selv om det formodentligt betyder flere måltider med havregrød for mig.
/Hans
- Johnny
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
det er de ikke noget af kimse af af sælge flere ting
det giver et beredere kundelag i min butik som er nordbornholms cykenforretning sælger vi cykler knalleter fiskegrej gas havemaskiner bådmotore og nu både og værksted til samme men den primere kilde er udlejnings cykler og det er sku ikke det jeg brænder for men en nødvendighed selv om vi er de eneste der udbyder det her på nordlandet er det ikke noget man bliver fed af kun lidt
http://www.nbhc.dk

Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Derovre er i alle i saltvands forhandlerer!!!! Du glemte at nævne SILD , JohnnyJohnny skrev:i cykler knalleter fiskegrej gas havemaskiner bådmotore og nu både og værksted til samme men den primere kilde er udlejnings cykler
http://www.nbhc.dk

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Nu var jeg lige et smut forbi Klovnfisken i dag - og det ser sgu ud til at det er lykkedes Thomas at opnå en lagerbeholdning. Der var stadigt masser af koraller - fine sager - derinde !Du er da ikke ramt af "konkurrencen" 2 dage efter du har fået en sending hjem...er det ikke værd at komme forbi....sååååååååå!
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Geografisk sted: 5240 Odense
Har han da osse gjort. Har da set ham kommentere andre
butikker. Slap alan man! XD
butikker. Slap alan man! XD
Akvarie på 250 L i opstarts fasen!
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Jeg er ikke ansat i Klovnfisken.roneld skrev:hej erik er du ansat i klovnen? prøv at skrive lidt posetivt om de andre foretninger du kommer i så man får løst til at besøge dem også. ellers 1.god dækning & gode fotos af klovnen . men lidt en sporret. venligst-jan.
Jeg tager billeder i alle de butikker hvor jeg har fået lov og hvor jeg har ment at billeder ville fremme butikken. jeg ønsker ikke at lave negativ presse ved at tage billeder af tomme akvarier eller algebeklædte koraller.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Er der andre?roneld skrev:hej erik er du ansat i klovnen? prøv at skrive lidt posetivt om de andre foretninger du kommer i så man får løst til at besøge dem også. ellers 1.god dækning & gode fotos af klovnen . men lidt en sporret. venligst-jan.
Planteimporten, har ikke rigtgt fået noget i lang tid.
Akvarieudstyr er ikke meget bedre, ud over at de er svinsk dyre med mange af tingene.
Flyvefisken er så nu og deres reol ikke så stor.
Iøvrigt er det da helt op til Erik hvem han vil støtte. Det er da ikke noget
krav at man skal være objektiv.
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Syntes det er fedt at han gider at tage billeder af de forskellige sendinger. Og dele dem med os andre. Der er osse flere der har taget billeder af plantorama.
- Hvidtfeldt
- Rev haj
- Reactions:
- 18
Ja så man kan køre efter nogen man har set i stedet for at satse på der er nogen flot 

-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Ringsted
helt klart. altid rart med hans billeder så man har en idé om hvad man kører efter 

275l rev lukket http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=46242
500l rev lukket http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=68236
180l cube http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=83612
500l rev lukket http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=68236
180l cube http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=92&t=83612
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Enig, det er sgu da altid den første tråd jeg åbner, når jeg kan se, at der er nye billeder...!
Om det er ensporet eller ej, who cares! Hvis Hougaard vil tage billeder af klovnfisken og skide på de andre, så er det da hans valg!! Og mon ikke også, at han opnår lidt rabat derved? Det vil jeg ihvertfald synes er helt fair, da det er ubetalelig reklame for klovnfisken.
Om det er ensporet eller ej, who cares! Hvis Hougaard vil tage billeder af klovnfisken og skide på de andre, så er det da hans valg!! Og mon ikke også, at han opnår lidt rabat derved? Det vil jeg ihvertfald synes er helt fair, da det er ubetalelig reklame for klovnfisken.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421