Du skriver da selvOKay du kan simpelhen se at det ikke er koral sand = Rolling Eyes
Bundlag er Akudims 0,5 til 1 mm helt fint sand
Du skriver da selvOKay du kan simpelhen se at det ikke er koral sand = Rolling Eyes
Bundlag er Akudims 0,5 til 1 mm helt fint sand
Øhh Hva sker der for dig der? Tror nu bare det var meningen at hjælpe. For det ville da være tåbelig at "spare" på sandet nu når du alligevel er igang med sådan et projekt.er koralsand ikke også sand ?? Husk nu på det er mit første saltvands akvarium.
Men okay spil bare Wise på en Noob's bekostning, mine skulder kan klare det, men skal da nok lige huske at benævne udstyret med deres korrekte navne fremover Wink
nanojø skrev:God info der![]()
Vil det sige at der ikke sker noget ved at have 5 cm koral grus af det lidt grove i bunden![]()
![]()
Jeg er lidt bange for stillestående vand i gruset![]()
Mvh
Lige nu har jeg 4 x 250 W men kun de 2 x 250 W skal brugesJJ skrev:Det ser virkeligt lækkert ud det JJ keramik der...
Hvad med levende sten? Skal du ikke have flere i end dem du har nu?
Skal du ikke have en større sump til det kæmpe akvarie??
Det bliver spændende at se med dit væg projekt der. Lige nu ser det lidt underligt ud.
Har jeg læst rigtigt at du skriver helt tilbage i din tråd at du har 2 lamper á 2x 250??? Er det meningen du skal have dem begge over??
kan det mon passeThomas skrev:hør hov, syntes jeg har set de koraller før, et sted![]()
Jo det er vildt lækkert. også dejligt man kan springe en del uger over ved at få modnet vand / udskiftnings vand. plus indkørte sten.T1000 skrev:lækkert med liv i baljen ikk...
Fik dig lige forvekslet med ham den anden unge gut som var i forretningenThomas skrev:ja det skal nok komme, men du kan da kigge i mit galleri der er en del billeder af det.ronny.w skrev:
kan det mon passe
Nu må vi vel også snart se din balje![]()
Går nemo godt nok eller valgte du at springe det led over??
forstår ikke lige det sidste af dit spørgsmål ang. nemo