Lord Mike skrev:Det var da så lidtHelena skrev:Dejligt det er så skønt med lidt gode aftenbilleder at falde til ro på, efter 17 timers arbejdsdag
Takker så meget.
![]()
TakkerGino skrev:Det er simpelhen så stjerneflot!!!!
Din Euphylia mister den også et hoved i ny og næ?
MVH![]()
Mister et hoved?? Din mister vel ikke bare sådan et hoved, vil nok mere tro at der dør et hoved engang imellem. Men det er heldigvis ikke sket her.....Men havde dog en på et tidspunkt i det gamle akvarie som fik brown gele (tror jeg nok det hedder), og det kostede korallen omkring 40 hoveder og det endte med at der kun var 3 hoveder tilbage desværre![]()
De 2 slangesøstjerner jeg har i akvariet er Ophiolepis superba, og nej de har ikke rørt hverken fisk eller andet i de 5-6 år jeg har haft dem. De er godt nok vokset en del men stadig lige så fredelige so de altid har været....Gino skrev:Har du din slange søstjerne aldrig gjort fiskene eller nogen noget? hvilket art er den slange søstjerne? en af dem der kan bliver 50 cm?
MVH
haha ja så et hoved der dør:-)
Jeg mister bare et hoved i ny og nær det er underligt men kan forstå at MANGE har samme problem!
Det brown gele hva er det for noget?
Ok.. var lige ude at kigge på en slnge søstjerne men turde ikk at købe den efter hva jeg havde læst om dem i nogle bøger

Den koral der er rød og grå hva hedder den?
MVH