Petgrossisten åbnet op for privat salg ??
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2800 Kongens Lyngby
- Saltvand siden?: 2009
Re: Petgrossisten åbnet op for privat salg ??
Forvent ikke at høre fra ham i nærmeste fremtid hvis du ikke selv gør noget for det.. Det er vidst stilen han kører 

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6800 Varde
- Geografisk sted: Alslev (Varde/Esbjerg)
Har nu fået mail om at varen jeg har bestilt er udsolgt 
Nogen der kender en anden leverandør i DK der sælger Two little fish - phosban reaktor 150 ?

Nogen der kender en anden leverandør i DK der sælger Two little fish - phosban reaktor 150 ?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Geografisk sted: Hadbjerg
Det er godt nok noget mærkeligt noget, jeg fik svar for 8 dage siden på den selv samme vare. Der var den godt nok også udsolgt.Lasse skrev:Har nu fået mail om at varen jeg har bestilt er udsolgt
Men nej, jeg har ikke kunne finde dem her hjemme. De kan nok bestilles hjem vil jeg tro. Men jeg bestilte min igennem aquacave i USA, den venter jeg stadig på da den ligger i tolden i københavn.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Er det ikke hamrende dyrt i forsendelse, og evt. told?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8370 Hadsten
- Geografisk sted: Hadbjerg
Det er stadig billigere end her hjemme, det kan ikke måle sig med de priser han havde ved petgrossisten. Men det var jo også utrolig "gode" priser, men det kan man også sagtens have når man ikke har varene.
Jeg bestilte for i alt 150 $ det var med medie ekstra o-ringe og filter hvis jeg finder på at bruge aktivtkul også, en pumpe og reaktor medie + noget andet også. De 150$ er med forsendelse. Det er i ca. 830 kr.
Med 12 % i told og 25 % moms bliver det ca. 1160 kr. Det er vist en meget fair pris, så kan det godt være jeg lige skal rode lidt med pumpen da de jo køre med lidt anden spænding over there ( ja det kom jeg først i tanke om da det var sendt
)
Jeg bestilte for i alt 150 $ det var med medie ekstra o-ringe og filter hvis jeg finder på at bruge aktivtkul også, en pumpe og reaktor medie + noget andet også. De 150$ er med forsendelse. Det er i ca. 830 kr.
Med 12 % i told og 25 % moms bliver det ca. 1160 kr. Det er vist en meget fair pris, så kan det godt være jeg lige skal rode lidt med pumpen da de jo køre med lidt anden spænding over there ( ja det kom jeg først i tanke om da det var sendt

MVH
Martin
8370 Hadsten
Martin
8370 Hadsten
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Nogen der har modtaget deres bestilte ting?
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2800 Kongens Lyngby
Ja vi har, det tog dog en del opkald, men det kom dog hjem til os 

-
- Foxface
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense C
Jeg har indbetalt penge før påske men har intet modtaget. Jeg har mailet og ringet flere gange med intet svar!?!?!?!?