Tror egentlig også snart jeg har haft alle slags ferskvandsfisk, startede med et 180L med de sædvanlige selskabsfisk, guby, kuliål, molly, sværddrager, kileplet, sebrafisk osv. min kusine gav dem en karamelstang, det kunne de ikke lide. derefter fik jeg et 250L med fem små unger, af vist nok danmarks første kuld privatejet piratfisk, de døde dog så fik jeg en flok store balihajer, der blev udskiftet med fem fuldvoksne piratfisk, i nogle år blev akvariet brugt til planter, så ørkenrotter, så ederkopper, begyndte på fisk igen, kampfisk, kuglefisk, plecostomus, div. ciklider, delfinfisk, elefantfisk, knivfisk, fladfisk, div. maller, panserål eller som de kaldte dem dinoål(fik af vide i city2 at de spiste planter, det gjorde de ikke!!!) regnbuefisk, kilifisk, pansermaller, mini murene, catfish, div. rygsvømmende maller, stimefisk, øksefisk, flying fox, sommerfuglefisk, aragus, slørhaler, div. smerlinger, osv, osv, osv.
et eller andet sted midt i remsen fik jeg mit 350L, i havedammene har jeg kun haft skaller, karuser, guldfisk, græskarper, stør og selvfølgelig koi.
Har kun haft få tilfælde af sygdom, største dræber må være varmelegmer

tror jeg vil serieforbinde 10 termostater når det bliver saltvand

sidste gang var to dage før vi tog på ferie, redede ca. halvdelen og besluttede mig for endeligt at begynde på saltvand.
Har prøvet at komme hjem til et kogt akvarie en gang før, Mmmm goa smels!
Havde en rigtig god dyrehandler, der hed Rikke, men hun holdt desværre op for at blive heks(healer), som hendes nevø kaldte hende. Der kunne man altid bytte sine fisk, hvis man ville prøve noget nyt, ellers har min søster altid været villig til at modtage i nogle af hendes akvarier, hun har også fået mit 250L, det er hendes kærreste jeg vil give mine fisk, tror han har ti yngle akvarier og tre store. og hvis mit saltvand lykkes vil han også tage sig sammen til at starte, han har kun drømt om det de sidste 25 år.
Mvh. Danny