[/quote]Det er et stykke tid siden men der kom en hel af dem jeg havde solgt hvor der var nogen der slet ikke passede eller var ude i hampen. Kunderne jeg havde solgt det til kontaktede De Jong selv og fik det bekræftet at det var en dum batch[/quote]
Lidt irriterende, men også interessant. Du har ikke, eller kan skaffe det pågældende batch nummer vel?
Jeg havde en længere mail korrespondance med Arie De Jong omkring det. Han bad om batch numre på de spande jeg havde benyttet. Jeg har vel omkring 20 tomme spande med tilhørende låg stående. Jeg tror jeg sendte ham omkring 6-8 numre, men må så have misset det pågældende batch nummer. Han benægtede at der skulle være noget galt med nogle af dem. Men så kunne han jo have skrevet, at der var et batch som var fejlbehæftet.
Det som undrer mig er at jeg skrev til ham, at jeg ikke ville skrive noget om det på forum, før han havde haft lejlighed til at svare.
Da han ikke mente der var noget galt med saltet, så skrev jeg mine oplevelser i jodtråden, hvor jeg skrev at jeg stærkt mistænkte De Jong saltet. Det er næsten et år siden nu.
Erik
Salt
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: Salt
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deep Ocean
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2625 Vallensbæk
- Saltvand siden?: 1995
- Geografisk sted: Vallensbæk
- Kontakt:
Re: Salt
Sorry jeg fik at vide af nogen af mine kunder at de De havde talt med De jong og de havde sagt det. Jeg har ikke gjort noget ud af sagen eller kender Batch nummeret.
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]