Så kom min skummer og retur af mærket DEVIL
- aamann
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2010
Re: Så kom min skummer og retur af mærket DEVIL
overvejer selv at bestille den skummer så ville lige hører om den kører som den sakl og om larmen er blevet bedre
Nu ved jeg ikke hvad det er for en model du skal have Jørgensen, men på min sidder pumpen monteret inde i skummeren. Dette gav lidt response nu pumpen var monteret direkte på plastikbunden. Jeg droppede dette og smed sugekopper under istedet for at skrue den fast med 4 små plastik skruer der fulgte med. Pumpen var nu desværre for høj til at nå ud af det lille hul så hullet borede jeg 0,5cm større. Min skummer siger INTET nu. Hvis din siger lidt kan du bare sige til så skal jeg lige sætte dig ind i hvad jeg har gjort. Ud over det satte jeg 4 små plastikdutter (dem der følger med tunzepumper) fast på pumpen øverst så skålen der skulle skrues på pumpen ikke arbejde på plastiken på pumpen. Pumpen er nu ikke i kontakt med nogen former for hård plastik.aamann skrev:overvejer selv at bestille den skummer så ville lige hører om den kører som den sakl og om larmen er blevet bedre
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 13
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1996
Det är inte rätt!jesper kristensen skrev:Den er lidt dum og indstille, for du kan ikke indstille luften i den og når du indstiller vandstanden så skruer du også ned for den så vandstanden skal indstilles manuelt ved at tilføje vand i sumpen. Det er lidt nogle minusser ved den.
Jag har denna skimmer, och när du slår på den röda tuben justerar vattennivån inne i reaktorn kammaren, precis som Bubble King och Vertex. Mån minskar inte några intag och prestanda. Det är ett slöseri med funktion om du nedgraderar flödet av luft, eftersom du kan försämra prestandan.
Du måste göra något fel på inställningen. Är det placeras i 20-22cm havet, är det super enkelt att ställa in precis som du vill.

Förlåt att jag skriver svenska, är danska tyvärr bara läsbar för mig.

- Hr. Jørgensen
- Kejser fisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Esbjerg
Regner med at min skummer kommer ind af døren i starten af næste uge... Så kan Jeg lige smide lidt billeder op her hvis det er okjesper kristensen skrev:Nu ved jeg ikke hvad det er for en model du skal have Jørgensen, men på min sidder pumpen monteret inde i skummeren. Dette gav lidt response nu pumpen var monteret direkte på plastikbunden. Jeg droppede dette og smed sugekopper under istedet for at skrue den fast med 4 små plastik skruer der fulgte med. Pumpen var nu desværre for høj til at nå ud af det lille hul så hullet borede jeg 0,5cm større. Min skummer siger INTET nu. Hvis din siger lidt kan du bare sige til så skal jeg lige sætte dig ind i hvad jeg har gjort. Ud over det satte jeg 4 små plastikdutter (dem der følger med tunzepumper) fast på pumpen øverst så skålen der skulle skrues på pumpen ikke arbejde på plastiken på pumpen. Pumpen er nu ikke i kontakt med nogen former for hård plastik.

Jeg bestilte Red Devil RDC-1600'eren... Den er med 2 stk. Devil pumper inde i skummer kammeret

[center]viewtopic.php?f=93&t=46618
Akvastabil Mark II 360l:
112l sump:
Akvastabil Mark II 360l:
- 2 Ecotech Radion XR30W - 2 Ecotech MP40WES
112l sump:
- MS Red Devil RDC-1600 skummer - Hydor Seltz L30 Returpumpe
APS UV-C 36W + MS Red Devil D3000 pumpe - Eheim Jaeger 3615