Kom i tanker om at jeg havde bestilt en Tunze DOC Skimmer 9205 for laaang tid siden (vidst i slutningen af april). Han har ikke besvaret mine e-mails, og nu for jeg den nok aldrig
jeg har været inde på ccs hjemme side under ferskvend cirk kan ikke finde dem men det kan være de kommer ind igen ved opdatering af siden jeg må prøve af give dem et kald
CC har småting tilbage så som testsæt sporeelementer lidt skummer og nitratfiltre. Men det hele ryger afsted om kort tid. Det havde han i hvert fald i går(lørdag).
Mathias_C skrev:okay det vil sige at hvis jeg fx bestiller i dag så kan jeg (måske) godt købe noget (skummer, luftpumpe og lidt andet)?
Du kan overhovedet ikke bestille noget udstyr der har noget som helst med Saltvand at gøre. Heller ikke forudbestilling. Det er helt slut.
Hele CichlideCentrets saltvandslager er leveret tilbage til de respektive grossister. Det er aftalt at der fra CC side ikke sælges mere saltvandsudstyr.
sneppevej skrev:
Du kan overhovedet ikke bestille noget udstyr der har noget som helst med Saltvand at gøre. Heller ikke forudbestilling. Det er helt slut.
Hele CichlideCentrets saltvandslager er leveret tilbage til de respektive grossister. Det er aftalt at der fra CC side ikke sælges mere saltvandsudstyr.
Sådan har jeg forstået det
/Henrik
Sådan som du skriver det, lyder det jo da mest som om han har "stået skoleret" overfor en grossist.
Men når man nu også kender grossisten der importer Salifert, kan det ikke undre.
Hvis du kommer ned i forretningen sælger han de ting han stadigvæk har i butikken men indenfor kort tid sender han det hele afsted, og som Martin sagde "de varer som er solgt i mellemtiden bliver modregnet hans opkøber." Så i lørdags havde han stadigvæk lidt tilbage. Jeg købte Calcium testsæt der ved den samme leglighed.