Helena skrev:Så det er ganske vist, vi er stadig en nation af brokkehoveder, der har for lidt indhold i livet, og ingen væsentlige problemerDet der kan undre mig at man kan have noget til salg i ganske lang tid, og overhovedet ikke fatte at den pris man har sat tilsyneladende ikke er helt rigtig
Nolan skrev:Syntes sgu der er ved at gå lidt millimeter-demokrati i det :/
Jeg forstår ikke, hvorfor i brokker jer over, at der bump'es - hvis der ikke var interesse i salgsannoncen i første omgang, lader man da bare være med, at læse den, når den bump'es. Længere er den da ikke.
Jeg læser ikke alle indlæg, når jeg er herinde. At jeg skal klikke et par gange ekstra på "Næste" nede i bunden af skærmen, for at kigge efter indlæg, jeg gider læse, ødelægger altså ikke min dag.
Jeg ville være ked af, et specificeret regelsæt, der skal følges, hvis man ikke vil have smidt i nakken, at "det må man ikke herinde". Den slags er der nok af, på andre fora.
/Kim
Jamen for søren opret dog en tråd hvor vi kan diskutere brugt priser. hvad hr. og fru jensen tager for deres ting er vel op til dem. man står sgu da heller ikke og prutter om prisen i fakta eller har indflydelse på hvad tingende koster. har man ikke råd til det hvad tingende koster, må man købe det næst bedsteHan$en skrev:Til trådens emne, så er mit svar nej - Bump's er tilladt i min bog, og genere mig slet ikke som Nolan er inde på, at skulle trykke Næste en gang eller 2..
Der imod skal folk virkelig få øjnene op for realiteten, og indse at brugtpriser ikke tilnærmelsesvis har noget med nyprisen at gøre. Det er i virkeligheden det der er det store problem. Var tingene rigtigt prissat, så var 80% også solgt, inden der var gået 3 Bump's
Har Vor Herre pisset din sukkermad i smadder her til morgen? Tror ikke helt du læste hvad jeg skrevronny.w skrev:Jamen for søren opret dog en tråd hvor vi kan diskutere brugt priser. hvad hr. og fru jensen tager for deres ting er vel op til dem. man står sgu da heller ikke og prutter om prisen i fakta eller har indflydelse på hvad tingende koster. har man ikke råd til det hvad tingende koster, må man købe det næst bedste
Jo jeg har læst dit indlæg ordenligt igennem første gang. men nu drejer denne tråd ikke om hvad folk tager for deres ting. men om noget helt andetHan$en skrev:Har Vor Herre pisset din sukkermad i smadder her til morgen? Tror ikke helt du læste hvad jeg skrevronny.w skrev:Jamen for søren opret dog en tråd hvor vi kan diskutere brugt priser. hvad hr. og fru jensen tager for deres ting er vel op til dem. man står sgu da heller ikke og prutter om prisen i fakta eller har indflydelse på hvad tingende koster. har man ikke råd til det hvad tingende koster, må man købe det næst bedste
Og du mener ikke at mit indlæg omkring folks prissætning har noget at gøre med at tråden bumpes 100 gange? Hvis man ikke pris satte sine ting alt for højt, så ville de også blive solgt meget før, det er jo logikronny.w skrev:Jo jeg har læst dit indlæg ordenligt igennem første gang. men nu drejer denne tråd ikke om hvad folk tager for deres ting. men om noget helt andet
Hej Erik,Hougaard skrev:Hej Alle,
Jeg syntes at bump'ning af salgtråde er ved at tage overhånd. Der er rigtigt mange ting til salg, og de kan ikke alle være på forsiden hele tiden.
Skal vi have regler for bump'ning ?
Skal det være tilladt ?
Må man kun bumpe efter XX dage ?
Lad mig høre hvad I mener![]()
/Erik
Berits tank skrev:BUMP
ja se det kan vi så starte en stor diskussion op om, for en generel holdning herinde er at tingene skal være pris sat noget nær gratis, eller osse sammenligner man pris på hong kong kopivarer med mærkevarer, og forsøger at presse prisen ned til disseHan$en skrev:Til trådens emne, så er mit svar nej - Bump's er tilladt i min bog, og genere mig slet ikke som Nolan er inde på, at skulle trykke Næste en gang eller 2..
Der imod skal folk virkelig få øjnene op for realiteten, og indse at brugtpriser ikke tilnærmelsesvis har noget med nyprisen at gøre. Det er i virkeligheden det der er det store problem. Var tingene rigtigt prissat, så var 80% også solgt, inden der var gået 3 Bump's
Berits tank skrev:BUMP
Det var heller ikke for at komme ind over nogles forventninger, blot som udgangspunkt.. Mange ting er desværre prissat højt, har selv ofte set fx. Tunze og Deltec produkter med 1-2 år i drift, sættes til salg for 85% af nyprisen, og det er selvfølgelig ikke realistisk!Brian C skrev:ja se det kan vi så starte en stor diskussion op om, for en generel holdning herinde er at tingene skal være pris sat noget nær gratis, eller osse sammenligner man pris på hong kong kopivarer med mærkevarer, og forsøger at presse prisen ned til disse
noget jeg oplevede i forbindelse med min lukning, selvom jeg på nogen områder var meget billig med mine ting, har jeg alligevel fået en hel del regulære skambud