Værdierne er dog ikke faretruende store, men at blive ved med at fylde disse stoffer i akvariet vil jo bare ende med en ophopning... Så må lige kigge lidt på www.waterpilot.de og finde det anlæg som passer mig...
Hej klisby..spænnende billederMen så længe jeg ikke piller stabiliserer akvariet sig jo også bare
Er der nogle af ovenstående billeder som tyder på et problem i mit akvarie?ole. skrev:Hej klisby..spænnende billederMen så længe jeg ikke piller stabiliserer akvariet sig jo også bare![]()
ellers vil jeg sige at du behøver ikke tage kvoten bogstaveligt,alt godt i et saltvandsakvarium sker langsomtdet er lige så vigtig at reagere hurtigt på et problem der opstår istedet for at sidde at ikke gøre noget,,,
Den rokker sig ikke ud af stedet selvom jeg kilder den nok så meget... Dermed er det konkluderet at det er en form for algeCarsten skrev:Det er nu ret nemt at finde ud af. Er det en alge forsvinder den ikke hvis du rører ved den.
Er ikke så glad for de dersens produkter - men det bliver nok enden af det. Mørklægning i tre dage ser i hvert tilfælde ikke ud til at have påvirket de f***** algerherzberg skrev:Ellers kan du jo prøve algenex som nu hedder phycoex eller noget i den stil. Det vil med garanti slå dine alger ihjel.