Hvordan går det med lampen og er du kommet med en konklution i hvad du gør.

Du forvirrer mig lidt tostra.TOSTRA skrev:Næh, desværre ikke
Jeg tror, at mit næste forsøg på t få det til at fungere er at købe 10 styks 220V dæmpere...
En oplader kan bruges. Det skal dog siges at du kan ikke forsyne krædsløbet med 10 V også regne med der kommer 12 eller derover. Den kan ikke levere mere end hvad den får ind, faktisk altid 1 V mindre end hvad den får ind ca.amddurin skrev:Mangler trafo fra 230V ikke?
J.A skrev:Hej Siqu
Skal han så lave 8 stk ???
@ Tostra jeg forstår stadig ikke hvorfor det skal kompliceres så meget. lave det simpelt
Er det ikke nok at styre feks. 3 LED farver ?
Mvh J.A
De fylder ikke ret meget. Hele kredsløbet er på størrelse med en tendstiksæske. Men det her er nok bedst til mindre lamper, men kunne sagtens klare din lampe også . Med et par stykker af dem.J.A skrev:Hej
JO jo det er også nok godt nok men syntes bare det lyder som overkill at have behov for at styre så mange + de fylder en del at få det sat op og monteret
Kan godt forstå hvis det bliver lidt uoverskueligt
pt styrere jeg selv 180 watt LED med 3 pot
Kan du ikke fortælle lidt om hvorfor du vil?TOSTRA skrev:Kan i svare mig mere præcist på, hvorfor jeg ikke bare kan sætte de der 220v dæmpere i lampen?
Altså jeg bygger selv fordi jeg elsker at bygge og i fleste tilfælde slipper je med at spare en masse penge . Det er hyggeligt og man lærer en masse ved det. Hvis man ikke kan lide det og ikke hygger sig med selvbyg så skal man også lade værePederP skrev:Kan du ikke fortælle lidt om hvorfor du vil?TOSTRA skrev:Kan i svare mig mere præcist på, hvorfor jeg ikke bare kan sætte de der 220v dæmpere i lampen?
Jeg fatter ikke en brik af den tråd her.
Du har de drivere du skal bruge - du kunne sætte en 5 euros pwm dæmper på hver - det virker altid og er plug´n´play. Du vil hellere bestille 240v dæmpere der måske virker til 7-8$???
Sigu mener det ville spille at smide de drivere du har over skulderen, investerer i en ny strømforsyning og derefter bruge mere end hvad hver pwm dæmper koster, på en ny driver til hver kanal??
Foruden den tid det tager en at bygge selv???
- Der ligger pap og skygger for en del af mine LED...siqu skrev:?
Skide smartamddurin skrev:- Der ligger pap og skygger for en del af mine LED...siqu skrev:?
Pappet ligger direkte under de 2 LED...
Afdækningen ses nede i vandets spejling...
Derved styres mængden af blå i forhold til hvid... (Der er kun 6 LED i alt...)
Således kan jeg teste hvor meget Blå der passer bedst til de 2 hvide... (Forhold 2:1 giver for meget blå/lilla farve...)