Hvis der tilfældigvis er nogen der har denne krabbe som evt. sælges er jeg meget gerne køber. Giver en rigtig god pris

Det er fordi de danske butikker altid får fra de samme steder, men jeg positivt at mindst én af Klovnfiskens grossister havde masser af dem på lager i uge 13, så du burde bare kunne bede Thomas om at få dem hjem til dig !Lord Mike skrev:Trodsalt tættere for mig end at tage til det mørke J.......
Tak Hougaard, men der hvor jeg har forhørt mig i danmark er de ikke til at skaffe, dog skulle de være meget almindelige i USA. Nogen der ved hvorfor de er så svære at finde her
Mange tak Mathias, men det er ikke længere aktuelt da jeg købte en håndfuld af disse krapper i Malmø for efterhånden en del tid siden efterhånden. Men tak for hjælpen ellersmathiaskehlet skrev:Ved godt det er en meget gammel tråd, men de har dem hos akvarieudstyr nu hvis du stadig leder efter en Lord Mike
Det var sålidtLord Mike skrev:Mange tak Mathias, men det er ikke længere aktuelt da jeg købte en håndfuld af disse krapper i Malmø for efterhånden en del tid siden efterhånden. Men tak for hjælpen ellersmathiaskehlet skrev:Ved godt det er en meget gammel tråd, men de har dem hos akvarieudstyr nu hvis du stadig leder efter en Lord Mike
Jeg købte 4 stk i sin tid i Sverige, men ser kun den ene i mit akvarie idag. Men om de spiser disse grønne bobbelalger ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg kan da konstatere at jeg ikke har set disse alger i det nye akvarie overhovedet. Og jeg havde virkelig et stort problem med disse alger i det gamle setup hvor meget af det levende i det nye setup kommer fra. Så jeg tror at de er gode som naturlig bekæmpelse mod bobbel-alger.mathiaskehlet skrev:Det var sålidtLord Mike skrev:Mange tak Mathias, men det er ikke længere aktuelt da jeg købte en håndfuld af disse krapper i Malmø for efterhånden en del tid siden efterhånden. Men tak for hjælpen ellersmathiaskehlet skrev:Ved godt det er en meget gammel tråd, men de har dem hos akvarieudstyr nu hvis du stadig leder efter en Lord Mike
Har du bobble alger og hvis ja har du observeret om de spiser disse?
Ved du om de er reefsafe m.m?