Samme regler som sidst:
Du sender mig en Pb med hvad du ønsker.
Jeg sender en pb tilbage med ordrenummer samt mit kontonummer.
Du overfører pengene og skriver ordrenummeret under meddelelse.
Jeg sender tingene til dig når betalingen er registreret.
Jeg vil gerne igen understrege at jeg gør dette udelukkende som en tjeneste til folk, der har svært ved at skaffe disse ting, eller selv sammensætte et system der fungerer. Jeg tjener intet på det, sidste gang gav faktisk lidt underskud.
Til dem er ikke ved hvad en osmolator er: Systemet består kort sagt af en flydekontakt, der starter en pumpe, der pumper ferskvand til akvariet indtil det indstillede niveau er nået
Dette opretholder et konstant saltindhold i akvariet, til stor fordel for fisk og koraller. Plus at slipper for at rende og hælde vand på komstant selv.
Nå, men til sagen.
Sættet er blevet lavet lidt om så monteringen skulle være lettere Bla. andet med klemmuffer til printet, som gør montering af 230v kabel noget lettere, samt print og alle kabler der skal til at samle.(derfor er prisen lidt højere den her gang).
Sættet består nu af:
printklemmuffe 2stk
DC hun stik til kabinetmontering 1stk* metal
DC han stik 1stk* sort
niveaukontakt 1stk*
stærkstrømsrelæ 1stk
Ensretter/brokobling 1 stk
printtransformator 1stk
230 v hanstik 1stk grå
230v hunstik 1stk grå
klemnippel/aflastning 2stk sort
dobb. isoleret netledning 2x0,75mm2. 1meter grå
blød monteringsledning 0,50mm2. 3 meter* sort
plastkabinet 150x103x75mm 1stk sort
1 stykke hulprint
loddetin
* betyder dobbeltop hvis du bestiller med to følere
Ud over dette skal man bruge en pumpe.
Beslag til følere står i selv for , da folks akvarieopsætninger er meget forskellige. Jeg kan smide et stykke 5 mm plexiglasmed gratis. hvis folk ønsker det. Så kan man nemt bukke et beslag/holder/whatever
Priser:
saml selv 1 føler : 239,- + 35,- fragt
saml selv 2 følere : 299,- + 35,- fragt
saml selv sættene kræver lidt lodning.
Samlet 1 føler : 339,- + 35,- fragt
samlet 2 følere : 399,- + 35 fragt
Løs føler : 70,- + 35,- fragt
Fragten er en femmer højere den her gang, da pakkerne vejer lige over et halvt kg og der er fragten 35,-
Der blir kun bestilt hvis jeg når op på 5 bestillinger inden for rimelig tid. eller kan det ikke løbe rundt.
Bestil Løs