ID af blødkoral?
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
ID af blødkoral?
Da jeg er så heldig at have en frue som "næsten" går lige så meget op i saltvand som jeg, er jeg nu kommet i den sitiuation at fruen har købt en blødkoral til mig som jeg faktisk havde fra-rådet hende. Men hun kunne ikke lade være med at købe den, selv om hun vidste der nok ikke var mange chancer for at den vil overleve da det umiddelbart med den viden jeg har, er en meget svær koral som bla. skal fodres regelmæssig.
Men for at få den bedste viden om denne koral så der måske er en mulighed for at jeg kan give den de bedste betingelser for overlevelse, ville det hjælpe med et ID på denne smukke koral.
Men for at få den bedste viden om denne koral så der måske er en mulighed for at jeg kan give den de bedste betingelser for overlevelse, ville det hjælpe med et ID på denne smukke koral.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Tjah - det er en Dendronephthya.
Stærk strøm, må gerne sidde gemt lidt væk i en hule og så skal den fodres.... meget....
Der er ikke mange, der har opnået succes med sådan nogen. Jeg tror kun jeg har læst om en enkelt og der var tale om en noget speciel stream-tank og store mængder plankton. Jeg kan ikke lige finde siden igen...
Men flot er den. Nyd den så længe det varer
/Kim
Stærk strøm, må gerne sidde gemt lidt væk i en hule og så skal den fodres.... meget....
Der er ikke mange, der har opnået succes med sådan nogen. Jeg tror kun jeg har læst om en enkelt og der var tale om en noget speciel stream-tank og store mængder plankton. Jeg kan ikke lige finde siden igen...
Men flot er den. Nyd den så længe det varer

/Kim
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Ole, når du laver links til sider du har fundet via Google image search, så tryk lige på "Fjern Ramme" i øverste højre hjørne først. så bliver linket meget pænere !
Faktisk så pænt:
http://www.wetwebmedia.com/softcrlidfaqs.htm
/Erik
p.s. Men held og lykke med korallen Michael