hvis nu man fortryder den stenopsætning man har lavet da men lave akvarium kan man godt bare lave det om
og kan man bruge "alt" som bagrund da vi lavet det ville vi kunne gå rundt om det da vi har brugt det som en væg imellem 2 rum og nu vil vi have så man kun kan se det forfra så tænk vi på om man kan bruge "alt" som bagrund ell er der kun nogle man kan bruge ?? og kan man bruge gasbeton som væg også for der må jo også vokse det samme på som reefkeramic da vi ikke kan lime nu hvor der er vand i ell hvad
Jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor i vil have en "væg" i akvariet ?
Er det ikke bare et spørgsmål om at male den bagerste rude blå, sort, lyserød eller hvad i nu foretrækker ?
Mht. at hælde gasbeton, porebeton eller andet cementbaseret i baljen, så skal det "vaskes ud" i månedsvis, før de MEGET basiske indholdsstoffer ikke længere vil påvirke akvariemiljøet.
oki hmmm så skal det ikke være gasbeton og vi har tænk på sådan en tybe men nu ikke lige den er men af det samme http://www.akvarieudstyr.dk/database/vi ... ktID=18841
men det er en bagrunds væg lige som det blå foli i men det kommer man bag på jo men tænk vi på det ville være pæner men sådan noget der sæt inde i som bagrund men det må man vil bare kunne komme i ell hvad ???
og det er fordi vi ikke har sten nok til og dække hele bagsiden med sten derfor vi vil have sådan en stenbaggrunde på end male den blå ell en andre
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
når nu jeres akvarium er kørt godt ind så bliver bagruden jo alligevel sat til i kalkalger så kan i ikke se jeres blå folie.
Med hensyn til den baggrund fra akvarieudstyr så kan jeg ikke se hvorfor den ikke kan bruges??
Men tager den ikke forholdsvis meget plads i akvariet. Jeg tror da jeg vil købe lidt flere sten
kan man godt bare komme flere leven sten i nu hvor det har kørt nogle mdr ??? for jeg har hørt ell læst ( kan ikke lige huske det ) at man ikke kan komme flere sten i nå det først kører ell kan man ???
Hilsen Karina
360l ( L:100x60x60 ) +160 l sump 1x 250 w hqi og 2x 39w t5 og 1 tunze 6060 og 1x ocean 3500 ( retur ) + SCHURAN Skummer (JETSKIM 150)
Ja du kan sagtens komme flere levende sten i, men du risikere et algeboom og forfra med lidt indkøring.. Hvis de nye sten kommer fra et nedlagt akvarium bliver det måske ikke så slemt, men jeg vil vove at påstå at der alligevel vil komme alger..