stor tjeneste.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: København Ø
stor tjeneste.
hej. jeg skal have bestilt de sidste ting til mit kommende akvarie. nogle af disse ting skal jeg have bestilt hos ??? men gerne ved et tysk firma, skal have for over 250 euro så er det vel gratis man steder (eller er det mig der har hørt forkert). men mit problem er at mit tysk, mildeste talt er elendigt! og så vil jeg hører om jeg kunne få lidt hjælp af en "personlig shopper", om man vil. dvs. en person som har erfaring inden for området samt kan snakke tysk (og må meget gerne have handlet gennem det pågældende firma før). det er primært indkøb af balling stoffer som kan volde problemer.
så hvis nogen/en har lyst/tid til at hjælpe mig en halv times tid, vil jeg være meget taknemmelig.
mvh.
Dan Binderup
så hvis nogen/en har lyst/tid til at hjælpe mig en halv times tid, vil jeg være meget taknemmelig.
mvh.
Dan Binderup
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
jeg ved ikke hvilket firma, men har hørt lidt om aquapro2000. det betyder ikke så meget hvor... må selvfølgelig gerne være det billigste.
kan man evt. få en balling "pakke" hvor de nødvendige kemikalier/sporestoffer er i?
jeg skal også have købt bundlag, salt, algeskraber, t5 controller.
kan man evt. få en balling "pakke" hvor de nødvendige kemikalier/sporestoffer er i?
jeg skal også have købt bundlag, salt, algeskraber, t5 controller.
MVH.
Dan Binderup
Dan Binderup
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Bundlag og salt ville jeg nok ikke købe i Tyskland, for det er der ikke meget at spare på, og bundlaget, hvad er det lige for noget de har, kornstørrelsen er svær at vurdere når man kun har et tal at holde sig til.
nok når man ikke ikke op på de 250 Euro, så fragten er gratis, men selvom man så kommer til at betale 7-8 euro for de andre ting i fragt, er pengene nu hurtigt hjemme igen.
Aquapro har de fleste ting ,og det er bare at klikke på kuven så ligger det der.
Men Balling vil jeg aldrig købe hos Aquapro, de er alt for dyre, og udvalget for lille.
Der ville jeg hellere vælge aquafair.de
Men det er altså svært at købe ind for en anden.
nok når man ikke ikke op på de 250 Euro, så fragten er gratis, men selvom man så kommer til at betale 7-8 euro for de andre ting i fragt, er pengene nu hurtigt hjemme igen.
Aquapro har de fleste ting ,og det er bare at klikke på kuven så ligger det der.
Men Balling vil jeg aldrig købe hos Aquapro, de er alt for dyre, og udvalget for lille.
Der ville jeg hellere vælge aquafair.de
Men det er altså svært at købe ind for en anden.
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
ved godt der ikke er sindsygt meget at spare på bundlag og salt, men der er trods alt lidt, og hvis jeg alligevel skal have bestilt der nede fra, kan jeg lige så godt købe det sammen med og spare fragten. hvis jeg skal købe 25kg salt og ca. 15kg bundlag her hjemme kommer jeg af med 250kr. i fragt.
Med hensyn til balling. hvis jeg bare kan købe det hos aquafair hvad skal jeg så bruge? er der, som tidligere nævnt, en balling pakke?
Med hensyn til balling. hvis jeg bare kan købe det hos aquafair hvad skal jeg så bruge? er der, som tidligere nævnt, en balling pakke?
MVH.
Dan Binderup
Dan Binderup
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
her er hvad jeg lige kunne samle på aquapro2000 :
aquapro2000
jeg mangler lige at købe for ca. 20 euro, så hvis nogen har et forslag til hvad jeg kommer til at mangle er de mere end velkommen.
det kunne evt. være t5 rør, men hvilke skal jeg vælge?
aquapro2000
jeg mangler lige at købe for ca. 20 euro, så hvis nogen har et forslag til hvad jeg kommer til at mangle er de mere end velkommen.
det kunne evt. være t5 rør, men hvilke skal jeg vælge?
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
ja det kunne jeg selvfølgelig gøre, men er det næsten ikke billigere at købe det her
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 19
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9220 Aalborg Øst
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Den, som du har fundet på aquapro2000 er vist kun et udvidelsesmodul til den maskine, som du har fundet på korallen.
Mvh. Ryan
650L, 120L sump, 2x250 HQI, Aqua Medic Turboflotor 5000 baby, Streams 6060 og 6100
650L, 120L sump, 2x250 HQI, Aqua Medic Turboflotor 5000 baby, Streams 6060 og 6100