Nej, der er stadig ikke sat væg op, min svoger som skulle gøre det har endnu ikke haft tid

Så det ender snart med at jeg selv må igang, men jeg må indrømme at der ikke er så meget tømmer/snedker i mig. Billeder er der heller ikke kommet flere af, men jeg må nok hellere se at få lavet nogle....update kommer

Jeg har fået tyndet lidt ud i fiskebestanden, 4 stk. dværgkejesere og en picetfisk mindre er der i nu, men så er der osse straks supleret med 1 par klovnfisk (A. occelaris) en anemone (H. magnifica) 1 Aftrækker (O. niger) og en japaner kirurg ( a. japonicus) sidst nævnte går pt. i sumpen, den blev nærmest slagtet af min hvidbrystede kirurg, jeg troede ellers det gik da jeg jo havde splittet hele baljen ad for at få fanget de fisk der skulle ud.... men det gjorde det ikke så japaneren skal gå i sumpen til jeg har fået den afsat eller fået en extra bajle op!
Lyset er jeg sådan set tilfreds med, men jeg kan ikke være andet med det der jo var i opstarten. Jeg har osse i mellemtiden sat en anden skummer på, ikke fordi den gamle fejlede noget, men jeg manglede luftpumpen i kælderen til alt mit opdræt, så jeg har købt Capo's aquamedic turboflotor 5000 baby. Jeg vil lige se om ikke jeg kan få taget nogle billeder i aften hvor der ikke er lysreflekser i ruden. PT har jeg osse 2 dannebrogs rejer gående i sumpen med en masse æg, håber der kan komme lidt reje babyer ud af det.
mvh
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter
sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t
cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon,
Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.