Da jeg ikke kan skrive i den anden tråd der er om medimport laver jeg da bare en ny.
Så vil lige høre om der evt er nogen fra midt-vest jylland der har bestilt noget?
Nu må det da også godt snart ankomme, havde håbet lidt på weekenden, men det blev ikke til noget men har hørt det senest bliver den 8-3 nogen der har hørt noget andet?
ja, men han ringer nok til os når han ved mere. Jeg havde bare fået at vide det nok ville blive her i weekenden. så har derfor taget fri for arbejde. men der kom ikke noget men sådan er det jo med sådan noget
Tjaa, han kan jo ikke gøre alle tilfredse. Hvis det bliver tirsdag kan jeg da se jeg skal til at fedte lidt for kæresten
Det er selvf. rigtigt... Men for dælen da bliver sku' lidt af et problem for mig så ... Må få aftalt noget med en anden fra siden her, hvis det bliver sådan. ...
Hmm... Havde nu håbet på at få et tidspunkt for ankomst at vide lidt mere end et par dage i forevejen, er lidt svært at få aftaler i hus i sidste øjeblik. ... Men på den anden side så gør Flemming vel hva' han ka' for
Men hold da ***** hvor jeg glæder mig til at se hva' der kommer!
For akvarie setup - se min profil... _______________________________________________________
Ja jeg havde nu også håbet på at få tidspunktet at vide noget før. Men er sikker på du godt kan få nogen her fra siden til at ta kassen med op af i landet.
Og ja jeg glæder mig også helt vildt til at se hvad vi får
Og bagger, tror ik det er stenene jeg sælger ud af først
Helt i orden.. jeg har heller ikke fået sand fra korallen.dk endnu.. de er åbenbart ikke så langt fremme i skoene.. bestilte for snart en uge siden? Men du må jo råbe højt hvis stenene vælter ud over kanten når du fylder alle de nye ting i
"Så er der nyt. Korallerne ankommer til Kastrup i morgen aften kl. 20.00, hvorefter han begynder turen tilbage med 20 stop, med afleveringer. Hvordan organiserer vi det?
Er der et centralt sted i Randersområdet, hvor vi kunne mødes, det bliver jo nok noget sent på aftenen eller først på natten.
Men nu siger i der er 20 stop, det var da en del. så mon ikke det tager noget tid at komme til esbjerg. for hvis det bliver sent nok kan jeg selv hente
Men nu siger i der er 20 stop, det var da en del. så mon ikke det tager noget tid at komme til esbjerg. for hvis det bliver sent nok kan jeg selv hente
Vil skyde på han er i esbjerg ved 1-2 tiden om natten, mon det er et realistisk bud
For akvarie setup - se min profil... _______________________________________________________
Jeps så sker det endelig (i morgen)
Flyveren kommer kl 18.10 og tager et par timer, inden kasserne er i bilen
og det går mod esbjerg(20-20.30) med maaange stop undervejs.
Blir bare spændende at se hvad der er i kasserne..
Erik N skrev:Ja jeg har nu ikke hørt fra ham endnu. og er spændt på hvornår jeg høre fra ham.
Men forstår ikke hvorfor der skal være så mange stop
Han ringer til jer og aftaler hvor, men har ikke helt styr på endnu, hvor
han stopper.. Men tror da ikke der blir så mange stop, Så skal han jo næsten af ved hver afkørsel .
tålmodighed tålmodighed, ligesom med alt andet med saltvandsakvarie
Jeg kommer fra århus og skal mødes med flemming på Hylkedal, en rasteplads/tank. Har fået at vide min kasse indeholder 21 koraller. ikke dårligt, nu må vi se hvad der er i den.