Hej
Er der nogen der har nogen idéer til hvad man gør med for meget varme i sumpen/underskabet. Jeg er igang med at finde på noget der lydisolere mit underskab, men jeg er bange for endnu mere varme. Hva har i gjort???
Mvh. Casper
Sump/Varme
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Det ville måske nok hjælpe, for du skal jo på en eller anden måde få varmen ud af skabet, så der kan komme noget koldere luft ind.
Hvis du kan få en blæser til at trække noget kold luft ind i skabet ville det jo være kanon, men nu ved jeg så ikke hvordan dit akvarie står.
Man kunne måske lave noget med en slange/rør som løber langs panelet hvor man så kan trække noget kold luft ind i skabet ved hjælp af en blæser, ved ikke om det ville virke, men måske et forsøg værd.
Hvis du kan få en blæser til at trække noget kold luft ind i skabet ville det jo være kanon, men nu ved jeg så ikke hvordan dit akvarie står.
Man kunne måske lave noget med en slange/rør som løber langs panelet hvor man så kan trække noget kold luft ind i skabet ved hjælp af en blæser, ved ikke om det ville virke, men måske et forsøg værd.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI