Regler og Retningslinjer Læs her

Rockpool makroalge akvarie

Forum for Akvarier 0 -> 100 Liter
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions: 147
21
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Rockpool makroalge akvarie

Indlæg af Anders månsson »

Det er så fint med de nye beboere :heart: De har den perfekte størrelse :GO

Hvordan går det med glasroserne, fik vi ramt nogen af dem?

Jeg har lidt pumping xenia og zoaer til dig, når jeg kommer hjem fra Italien efter d. 3. maj :cheerleader:

Prøv at få fæstet dine caulerpa alge (den grønne) til enten stenene eller sandet, så den ikke flyver rundt i akvariet
BioSigurd
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions: 35
Postnummer: 5270 Odense N
Saltvand siden?: 2026
Geografisk sted: Danmark, Odense

Indlæg af BioSigurd »

Anders månsson skrev: lør 25. apr 2026 13:31 Det er så fint med de nye beboere :heart: De har den perfekte størrelse :GO

Hvordan går det med glasroserne, fik vi ramt nogen af dem?

Jeg har lidt pumping xenia og zoaer til dig, når jeg kommer hjem fra Italien efter d. 3. maj :cheerleader:

Prøv at få fæstet dine caulerpa alge (den grønne) til enten stenene eller sandet, så den ikke flyver rundt i akvariet
Ja, det er sjovt at se at der er rigtig liv i akvariet nu!
Desværre er glasroserne vendt tilbage, men det er jo en evig kamp som du sagde. Jeg prøver igen med saltsyren næste fredag.
Caulerpaen var bundet fast til stenen og faktisk også en af konkylierne, så skulle jeg lige rykke rundt på dem og så rev de sig løs. Vil også lige hæve dragon breath’en op så den er mere tydelig.
Og super med xenia og zoaer, virkelig mange tak for at have snuppet nogle extra. Jeg kan selvfølgelig betale. Har du et billede af dem?
Anders månsson
Rev haj
Rev haj
Reactions: 147
21
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

jeg har ikke lige et billede af dem for nuværende... Ja bare tålmodighed med de glasroser og bliv ved, som en skyttegravkrig under 1. verdenskrig... du skal nok holde dem nede med vedholdenhend :W
1 Billede
Besvar

Tilbage til "Akvarier 0 -> 100 Liter"